FROM CACHE - nl_header

Domein kopen werkt niet

Androw0207
Bezoeker
3 0 0

Heb al 3x gemaild. Domein lopen lukt niet kom niet verder, elke keer foutmelding met Probeer het opnieuw, en  ''winkelinformatie bewerken''. Mijn webshop is er helemaal klaar voor om online te gaan. 

 

kan iemand mij zsm helpen AUB. 

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Androw0207,

Maxime hier bij Shopify. 

Ik weet hoe belangrijk het is om gebruik te kunnen maken van een aangepast domein voor je bedrijf, en zal deze foutmelding graag onderzoeken om je te helpen met het vinden van een oplossing. Zou je me een privébericht kunnen sturen met de myshopify.com-URL voor je winkel, samen met het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Ik zal dan direct een kijkje nemen in je account naar de foutmelding en stuur je zo snel mogelijk een update. 🙂

Alvast bedankt,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

JordiVrijsen
Bezoeker
1 0 0

Hallo Maxine,

Ik heb een nieuw product gevonden en wil dus een ander domein gebruiken maar als ik dat probeer krijg ik telkens deze melding..
0603E2C0-8E60-4926-B133-26B55C39294B.JPG
 
heb al van alles geprobeerd maar niks werkt wat moet ik nu doen?
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @JordiVrijsen,

Maxime hier!

We zullen dit graag voor je onderzoeken. Ik zou aanraden om er eerst voor te zorgen dat er genoeg geld staat op je PayPal saldo (in het geval dat je gebruik maakt van PayPal voor deze aankoop). Als het daarna nog steeds niet lukt, stuur me een privébericht met je myshopify.com URL, dan neem ik graag een kijkje!

Alvast bedankt,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog