FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

domein kopen werkt niet

domein kopen werkt niet

jamora01
Bezoeker
1 0 0

ik probeer een domein te kopen met .nl en .com maar geen van ze lukt. ik krijg telkens een melding serverfout.

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @jamora01 ,

De foutmelding 'Server Error' die je ziet bij het aankopen van je domein kan verschillende redenen hebben. Meestal heeft dit echter te maken met het feit dat de betaalmethode die je gebruikt de betaling voor het domein niet kan accepteren. Check in dit geval of je PayPal of credit card betaalmethode goed staat ingesteld. Onderstaand hulpdocumenten zijn zeker de moeite waard om even door te nemen als je jouw betaalmethode wilt checken.

Shopify Ondersteuning
Mochten je betaalmethodes goed zijn ingesteld dan wil ik je vragen om contact op te nemen met ons Shopify ondersteuningsteam. Als je inlogt op ons Helpcentrum en selecteert over welke account je een vraag hebt dan kunnen we je account specifieke ondersteuning verlenen. Weet dat wij deze kwestie samen met je willen oplossen!

Met vriendelijke groet,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog