FROM CACHE - nl_header

Domein verhuizen van shopify account a --> shopify account b (Domein is aangekocht bij shopify)

Domein verhuizen van shopify account a --> shopify account b (Domein is aangekocht bij shopify)

BjornBoumans
Bezoeker
1 0 0

Beste community,

Graag wil ik een bestaand domein (welke is aangekocht bij shopify) verhuizen van accountA.myshopify.com naar accountB.myshopify.com.

Nu wordt er aangegeven dat dit domein wordt beheerd door een andere store (waar ik ook eigenaar van ben). Hoe krijg ik dit het op de makkelijkste manier opgelost?

Met vriendelijke groet,

Bjorn Boumans

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Beste Bjorn,

Iris hier van Shopify Support. Ik begrijp dat je graag je domein verhuisd naar een andere Shopify winkel, dat kan inderdaad.

Krijg je deze melding na deze stappen?

1. Ga naar Onlinewinkel > Domeinen, in de winkel waar de domein moet komen te staan.
2. Klik op `Domein overdragen
20-11-7wzw7-pvhh3
3. 28-23-uz3hc-pre84

Als je na deze stap een melding krijgt dat de winkel in beheer is bij een andere eigenaar, dan kan het zijn dat je beiden domeinen met verschillende email accounts hebt geregistreed. Een oplossing hier kan zijn om je DOMEIN REGISTRAR gegevens aan te passen, of ons een email te sturen vanaf het email adres dat is verbonden aan dit domein, en dan kunnen wij van het Shopify Support team dit voor je aanpassen.

Met het email adres dat is verbonden aan je winkel kunnen wij verifiëren dat je de eigenaar bent van deze winkel.

Ik hoop dat dit de situatie verduidelijkt, en dat ik je de nodige stappen heb gegeven om je vraag verder op te lossen, zo niet dan hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.