FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Domein

Domein

Jordiberkel
Bezoeker
2 0 0

Ik heb zojuist een domein gekocht, en in shopify gezet maar hij geeft aan dat ie hem niet kan verbinden hoe kan dit?

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @Jordiberkel ,

Ik begrijp dat je probeert om je domein te verbinden? Zal je de onderstaande vragen kunnen beantwoorden zodat ik deze kwestie nog beter kan begrijpen:

Extern domein verbinden
Als je een domein via een derde partij hebt gekocht dan dien je een aantal DNS-instellingen aan te passen bij je domeinprovider:

• A-Record moet verwijzen naar het IP-adres van Shopify: 23.227.38.65

• CNAME Record moet verwijzen naar shops.myshopify.com

Je kunt deze DNS-records zelf aanpassen door in te loggen op je domeinprovider account. Wij als Shopify-ondersteuning hebben geen toegang tot je externe domeinprovider account, dus we kunnen je hierbij niet helpen. Als je moeite hebt met het aanpassen van de DNS-records, raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice van je domeinprovider. Zij kunnen ondersteuning geen om dit voor je aan te passen of kunnen je instructies geven over hoe je dit kunt aanpassen. Bekijk dit hulpdocument over 'Neem contact op met je externe domeinprovider voor hulp' voor nog meer informatie over dit onderwerp.

We kijken uit naar je antwoord en mocht je dit ondertussen al hebben opgelost, dan wil ik je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog