Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
beste,
weet iemand waarom ik telkens deze melding krijg als ik een domeinnaam wil kopen
Hey @Ludex1-!
Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp!
Het meest voorkomende reden waarom deze foutmelding wordt weergegeven wanneer een ondernemer een domein probeert aan te schaffen is meestal omdat er een probleempje met de betalingsmethoden is. Mocht je bijvoorbeeld via creditcard proberen te betalen, dan zou het kunnen zijn dat je eventueel je betaling zal moeten verifiëren met 3D Secure. Mocht je de betaling via PayPal willen maken dan zou het kunnen dat PayPal wegens bijvoorbeeld security redenen de betaling blokkeert.
Je kunt meer over de minimale vereisten waar je creditcard en / of PayPal account zich aan moeten voldoen om Shopify facturen te kunnen betalen in onze 'Je factuurgegevens beheren' hulpartikel.
Wat ik in dit geval voorstel is om even in te loggen op de Shopify contactpagina en via deze manier contact op te nemen met onze Nederlandstalige ondersteuningsteam. Vervolgens kunnen we even een kijkje nemen naar je betalingsgeschiedenis en je precies laten weten wat er fout gaat met de transactie, en hoe dit kan worden opgelost.
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024