FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

domeinnaam

domeinnaam

Badeend
Bezoeker
1 0 0

Hoe kan je uw domeinnaam veranderen? Vb. ik heb nu easystrips.be maar wil veranderen naar iets anders maar vind nergens waar of hoe? Iemand die mij kan helpen?

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @Badeend ,

Hartelijk dank voor je vraag in de community! Je wilt graag je domein naam veranderen. Ik weet niet zeker of je bedoelt of je een geheel nieuwe domein wilt toevoegen aan je account of dat je je primaire domein wilt wijzigen. Ik zal daarom beide opties met je doornemen in mijn reactie.

Primaire domein wijzigen
Het is mogelijk om je primaire domein (in jouw geval easystrips.be) te wijzigen naar een ander domein. Dit doe je door de volgende stappen te volgen op je account. 

1. Ga in het Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Domeinen.

2. Klik op het domein dat je als het primaire domein wilt instellen.

3. Klik op Instellen als primair domein.

Nadat je je primaire domein hebt gewijzigd, wordt het primaire nieuwe domein weergegeven aan klanten die je onlinewinkel bezoeken. Bekijk dit hulpdocument over 'Je primaire domein wijzigen' voor nog meer informatie over dit onderwerp.

Nieuw domein toevoegen aan Shopify

Er bestaan een aantal methoden om een nieuw domein toe te voegen aan je Shopify account. Zie hieronder de links naar de hulpdocumenten die de verschillende methoden uitvoerig bespreken.

Mocht je nog meer vragen hebben over het veranderen van je domein naam na het lezen van de bovenstaande helpdocumenten laat dit dan gerust aan ons weten!

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog