FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Domeinnaam

Opgelost

Domeinnaam

TeunW
Bezoeker
2 0 0

Hey, 

Ik wil graag een domeinnaam kopen, maar ik krijg constant een foutmelding en ik snap niet waarom. Ik heb mijn postcode al gecheckt, maar die klopt gewoon. Waar kan dit aan liggen? Alle gegevens heb ik gecheckt en alles klopt gewoon. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @TeunW,

Wat is precies de foutmelding die je terug ziet als je een domein via Shopify probeert te kopen? Als dit `Server Error` is dan duidt dit vaak op het feit dat de betaling van het domein is mislukt. In dat geval is het goed om na te gaan bij je betalingsprovider wat er precies mis is gegaan.

Het betalen van je domein via Shopify kan via creditcard of met PayPal. Ik zal hieronder de vereisten delen voor creditcard en PayPal:

Vereisten voor creditcard

•  Dient een volledige creditkaart zijn
  •  Dient kosten in USD kunnen accepteren
  •  Dient online aankopen kunnen maken
  •  Dient in staat zijn om terugkomende betalingen te accepteren
  •  Dient over voldoende geld beschikken
  •  Dient een factuuradres en gegevens hebben die overeenkomen met wat wordt ingevoerd op Shopify (hetzelfde als wat hun bank heeft geregistreerd)
  •  Mag geen beperking hebben voor hoe groot een bedrag de bank in één keer mag verwerken.

Vereisten voor PayPal

•  Je dient je e-mailadres bij PayPal te bevestigen.
  •  Het PayPal-account moet volledig zijn geverifieerd om facturering mogelijk te maken. Voordat de account is geverifieerd, moet je een bijbehorende kaart / account selecteren om mee te betalen.
  •  Betaalmethodes die aan het PayPal-account zijn gekoppeld, moeten internationale (USD) terugkerende factureringsmogelijkheden hebben om de afschrijving te kunnen verwerken. Lokale creditcards die transacties in lokale valuta vereisen, worden bijvoorbeeld geweigerd.
  •  Mogelijke oplossing: je kunt nog steeds je bankrekening koppelen (indien ondersteund) of je "PayPal-portemonnee" aanvullen als een alternatieve PayPal-betaalmethode.

Om te zien welke betaalmethoden geaccepteerd worden, kan je terecht bij onze Veelgestelde Vragen over facturering.

Mocht `Server Error` niet de foutmelding zijn die je te zien krijgt laat dan aan de Community weten welke foutmelding je ziet bij het aanschaffen van je domein.

Veel succes met het opbouwen van je onderneming.

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @TeunW,

Wat is precies de foutmelding die je terug ziet als je een domein via Shopify probeert te kopen? Als dit `Server Error` is dan duidt dit vaak op het feit dat de betaling van het domein is mislukt. In dat geval is het goed om na te gaan bij je betalingsprovider wat er precies mis is gegaan.

Het betalen van je domein via Shopify kan via creditcard of met PayPal. Ik zal hieronder de vereisten delen voor creditcard en PayPal:

Vereisten voor creditcard

•  Dient een volledige creditkaart zijn
  •  Dient kosten in USD kunnen accepteren
  •  Dient online aankopen kunnen maken
  •  Dient in staat zijn om terugkomende betalingen te accepteren
  •  Dient over voldoende geld beschikken
  •  Dient een factuuradres en gegevens hebben die overeenkomen met wat wordt ingevoerd op Shopify (hetzelfde als wat hun bank heeft geregistreerd)
  •  Mag geen beperking hebben voor hoe groot een bedrag de bank in één keer mag verwerken.

Vereisten voor PayPal

•  Je dient je e-mailadres bij PayPal te bevestigen.
  •  Het PayPal-account moet volledig zijn geverifieerd om facturering mogelijk te maken. Voordat de account is geverifieerd, moet je een bijbehorende kaart / account selecteren om mee te betalen.
  •  Betaalmethodes die aan het PayPal-account zijn gekoppeld, moeten internationale (USD) terugkerende factureringsmogelijkheden hebben om de afschrijving te kunnen verwerken. Lokale creditcards die transacties in lokale valuta vereisen, worden bijvoorbeeld geweigerd.
  •  Mogelijke oplossing: je kunt nog steeds je bankrekening koppelen (indien ondersteund) of je "PayPal-portemonnee" aanvullen als een alternatieve PayPal-betaalmethode.

Om te zien welke betaalmethoden geaccepteerd worden, kan je terecht bij onze Veelgestelde Vragen over facturering.

Mocht `Server Error` niet de foutmelding zijn die je te zien krijgt laat dan aan de Community weten welke foutmelding je ziet bij het aanschaffen van je domein.

Veel succes met het opbouwen van je onderneming.

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog