FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Domeinnaam

Domeinnaam

sharonvanas
Bezoeker
1 0 0

Hoi ik wil een .nl domeinnaam kopen maar telkens als ik klik op ‘domein kopen’ staat er: ‘Er is een fout opgetreden bij het registreren van …’

‘Het domein is niet geregistreerd. Probeer het opnieuw’

Hoe zorg ik dat ik deze kan kopen want hij is nog niet in gebruik staat er

1 ANTWOORD 1

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Sharon, 

dank je wel voor je berichtje. In Shopify Support zien we deze foutmeldingen natuurlijk wel eens vaker. Er zijn meerdere mogelijke redenen voor deze foutmelding, maar verreweg de meest voorkomende is als wij een fout hebben gekregen vanuit de betaalmethode. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat er niet genoeg op een kaart staat, of omdat er een probleem is met uw paypal account. Ik zou dus eerst even adviseren om te checken of u bij uw betaalmethode iets kunt achterhalen wat voor problemen kan hebben gezorgd. 

Als dit niet voor opheldering zorgt, zou ik even adviseren contact op te nemen met Shopify Support door op de hulpcentrum pagina naar beneden te scrollen en op "Neem contact op met Shopify Support" te klikken. Volg de stappen om met Support te chatten of een ticket aan te maken. Mijn collega's zullen in onze interne tooling precies kunnen zien wat de achterliggende reden is en u verder bijstaan. 

Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog