FROM CACHE - nl_header

dringend hulp gezocht er werkt niets meer

ohmygoodness
Bezoeker
2 0 0

sinds deze ochtend kan ik niets meer doen 

op de app krijg ik nul bestellingen en nul producten op de pc juist hetzelfde 

mijn website is ook niet meer beschikbaar voor mijn klanten.

help !

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @ohmygoodness,

 

Maxime hier van Shopify. 

 

Mag ik vragen of het intussen al mogelijk is om toegang te krijgen tot de winkel? Af en toe kan het gebeuren dat een winkel voor een korte tijd wordt getroffen door technische problemen, maar ik verwacht niet dat deze een grote verstoring zullen veroorzaken. Als het probleem nog steeds niet is opgelost, zou je dan kunnen bevestigen of het emailadres die je hier gebruikt hetzelfde is als degene die je gebruikt om in te loggen? Ik kan dit dan verder onderzoeken met de hulp van onze technische afdeling en je direct een mailtje sturen.

 

Het is ook goed om te weten dat onze Statuspagina en Support Twitter doorgaans worden bijgewerkt om de meest actuele informatie te bieden. De statuspagina geeft zelfs de optie om in te loggen, om te zien of jouw winkel is getroffen door enige technische problemen.

 

In het geval dat een ondernemer de geregistreerde naam van hun winkel vergeet, kunnen ze terecht bij Onze Accountherstelpagina. Hier kun je elk van je emailadressen invoeren om enige hieronder geregistreerde winkels te tonen. Als je eenmaal de naam van de winkel hebt bevestigt, kun je Je wachtwoord opnieuw instellen.

 

Groetjes,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Tuinplant
Toerist
4 0 1

Is het bij jou opgelost? Mijn website is ook opeens geheel offline.... Deze pagina werkt niet staat er....

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Tuinplant,

Maxime hier weer. 🙂 

We zullen dit graag voor je onderzoeken, maar hebben hiervoor toegang tot je account nodig. De beste manier om hulp te krijgen met account-specifieke problemen is door direct contact op te nemen met onze ondersteuning via een e-mail. Je kunt dit doen via Deze pagina op ons Hulpcentrum

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog