FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

E-mails

E-mails

ms11
Bezoeker
1 0 0

Beste,

Ik had een vraag, mijn e-mails komen in de ongewenste/spamboxen. Hierdoor bereik ik mijn klanten niet op het gewenste doelstelling. Ik kom er niet uit met de ''info@'' mail. Hoe zou ik die kunnen gebruiken en dat de mails in de normale inbox(Postvak IN) terecht komen. 

Ik dank je alvast voor de feedback en hoop zsm een reactie van u tegemoed.

mvg,

Muhammed Seyfi

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @ms11 ,

Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag. Ik begrijp dat je een info@ email gebruikt als je zakelijke e-mail adres maar dat de e-mails bij veel klanten in de Spam box komen? De meest voorkomende reden dat dit gebeurd is omdat het info@ e-mail adres nog niet is geverifieerd. Je ziet dan de volgende foutmelding onder je Instellingen > Winkelgegevens:

23-04-4k1px-yhizg

Dit is de foutmelding die je terugziet onder Instellingen > Winkelgegevens.

Je kan je E-mailadres van afzender op de volgende manier correct instellen.

1. Op je Shopify-account klikt je op Instellingen > Winkelgegevens.

2. Klik op Bewerken onder het kopje Contactgegevens.

3. Klik op E-mailinstellingen bekijken, zoals in de afbeelding hierboven.

4. Je komt in een nieuw scherm waar je op de knop Verifiëren klikt.
23-10-kbwyf-k2lrg

5. Er verschijnt een pop-up met instructies voor het verifiëren van je domein voor je afzender e-mailadres. Je dient 4 nieuwe CNAMES met verschillende DKIM-records toe te voegen aan de DNS-records bij je domein provider.

6. De lijst met records die je te zien krijgt dienen exact te worden gekopieerd. Per recordnummer kan je klikken op de link met Kopieren, zodat er niet per ongeluk een foutje wordt gemaakt als je de records gaat invoeren bij uw DNS-instellingen. Houd er rekening mee dat elke nieuwe CNAME-record een Hostnaam dient te hebben. Dit kan ook Label of Prefix heten. Mocht je niet weten waar je dit kan instellen bij je domein provider dan raad ik je aan om contact op te nemen met je externe domein provider.

7. Wanneer je bovenstaande informatie hebt gekopieerd en hebt toegevoegd bij de DNS-records van je domein provider, klikt je op **Domein verifiëren** om het proces te voltooien.

Vervolgens zal er een banner tevoorschijn komen om aan te geven dat het verificatieproces is gestart. Dit proces duurt gemiddeld een uur, maar kan tot zeker 48 uur duren. Bekijk ook dit hulpdocument over 'CNAME-records toevoegen aan je externe domein om het te koppelen aan de Shopi... voor nog meer informatie hierover.

Mocht dit je vraag niet beantwoorden dan wil ik je aanraden direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welke account je vraag gaat zodat we je kunnen authenticeren voor deze account. Vervolgens kunnen we je account specifieke ondersteuning verlenen.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog