FROM CACHE - nl_header

Een fysiek product alleen aanbieden om op te halen (dus niet verzenden)

Een fysiek product alleen aanbieden om op te halen (dus niet verzenden)

jeroenvandepol
Plezierreiziger
31 0 3

Een van mijn producten is te groot en te zwaar om te verzenden (althans, ik wil het niet verzenden). Ik wil dat product uitsluitend aanbieden om op te halen. Is dat mogelijk?

Ik ben bekend met het vinkje "dit is een fysiek product", maar het lijkt me niet handig om die daarvoor te misbruiken.

Alvast dank.

1 ANTWOORD 1

MauricevdH
Bezoeker
1 0 0

Hi Jeroen! Ik kamp met hetzelfde probleem. Zakken van 25kg. Dat is iets wat ik alleen wil laten afhalen in de winkel. We gebruiken pos software en ik kan er voor kiezen de items niet in de online winkel te tonen. De items dus alleen instellen voor het verkoopkanaal 'point of sale' en niet voor online winkel.

Eigenlijk is dit niet zoals ik het wil. Omdat de items dan niet op de website staan en mijn klanten niet weten dat we de items hebben.

Dat kan ik oplossen door een losse pagina te maken waarop ik de items gewoon toon. Als afbeelding met tekst. Echter worden de producten dan niet gevonden via de zoekfunctie omdat daar alleen 'producten' worden getoond.

En het zijn tenslotte producten.

Liever wil ik de items tonen met als enige verzendmethode 'afhalen', maar heb daarvoor nog geen manier gevonden.

Ik overweeg nu om een verzendmethode aan te maken 'palletzending' o.b.v. het gewicht. En dat ik dat dan vreselijk duur maak. Zodat het onaantrekkelijk is om te gebruiken. 

Ben jij hiermee al verder gekomen?