FROM CACHE - nl_header

Een product vertonen op alle verkoopkanalen, maar zonder betaalmogelijkheid

Patrick1971
Nieuw lid
6 0 0

Hallo allemaal,

 

Voor een specifiek product willen we de betaalmogelijkheid op de productpagina uitzetten, terwijl het product wel zichtbaar moet zijn in alle kanalen.

In de productomschrijving vind je namelijk een link en een kortingscode.

Daarmee kun je met korting dit product rechtstreeks bij de fabrikant bestellen en dus niet via ons.

 

Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

 

Alvast bedankt!

 

 

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Hoi Patrick,

 

Iris hier van Shopify. Ja ik begrijp je vraag volkomen, dat kan inderdaad wat lastig zijn. Hoewel dit geen automatische Shopify-beheerfunctionaliteit is, zou je dit moeten kunnen doen door een app van derden toe te voegen, of een Expert vragen dit voor je te bouwen.

 

Ik heb een paar apps bekeken, maar de app Shogun Landing Page Builder en Best Custom Product Options, lijkt mij hier de beste oplossing. Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kun je ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store. Als je vragen hebt over de functies van deze apps, kun je contact opnemen met de externe ontwikkelaar voor de app door gebruik te maken van de informatie onder “Support” op de app-pagina. Aangezien dit apps van derden zijn, vallen alle vragen die specifiek zijn voor deze apps buiten onze ondersteuning.

Experts inhuren voor hulp met Shopify

Wil je graag dat iemand anders nog even naar je vraag kijkt voordat je voor een (betaalde met terugkerende kosten) app kiest? Op de Shopify Expert Marketplace kun je ervaren Shopify agencies en freelancers vinden die je kunt inhuren om naar je webshop te kijken en je te helpen met alle aspecten ervan. Zie het help document: Huur nu een expert in.

Als je een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, ben je niet verplicht om een expert in te huren. Je bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of je met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr die diensten al aanbiedt vanaf $ 5.

 

Hopelijk zit er in mijn aanbevelingen een werkende oplossing voor jullie.

 

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Patrick1971
Nieuw lid
6 0 0

Hi Iris,

 

Dank voor je uitvoerig antwoord!

Groet,

Patrick