FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Email gekregen over copywriting.

Karamzekrah
Bezoeker
1 0 0

Goedendag 

ik heb op 06-09 en 08-09 een E-mail gekregen van legal@legal-mailer.shopify.com dat ik een copywriting heb gedaan op een webshop terwijl ik niet een van deze webshop ooit heb gehoord of ik heb niet eens gezien dat ik iets van deze webshop heb gekopieerd maar ik heb een vermoeden dat deze E-mail nep is want ik vind het raar dat ik deze E-mail twee keer heb gekregen en ik snap niet wat ik nu moet doen. 
zou u mij hier graag bij willen helpen. 

De Ticket ID is: 7b6be4e4-a359-4705-861d-
9278fff80869
Mijn webshop is: Thatisrelief.com

E-mail: Karammavi2@gmail.com

 

Met vriendelijke groet,

Karam Zekrah.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Peter
Shopify Staff
86 33 21

Geslaagd.

Hi Karamzekrah, 

 

bedankt voor je berichtje. Dit is Peter van Shopify Support. Ik begrijp dat je een email hebt gekregen van het emailadres legal@legal-mailer.shopify.com

 

Het is eerst even belangrijk aan te geven dat dit een officieel shopify emailadres is, dat inderdaad wordt gebruikt door ons legal team. 

 

Omdat het hier om een wettelijke kwestie gaat is het niet gepast voor mij om verder op uw specifieke zaak in te gaan, en zou ik graag willen adviseren om direct op de mail zelf te reageren met enige verdere vragen die u mocht hebben. Mijn collega's van het legal team zullen u alles verder kunnen uitleggen, en zullen u verder kunnen helpen hiermee. 

 

Uiteraard wil ik u hier wel het allerbeste mee wensen!

 

 

 

Met warme groet,  

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Peter
Shopify Staff
86 33 21

Geslaagd.

Hi Karamzekrah, 

 

bedankt voor je berichtje. Dit is Peter van Shopify Support. Ik begrijp dat je een email hebt gekregen van het emailadres legal@legal-mailer.shopify.com

 

Het is eerst even belangrijk aan te geven dat dit een officieel shopify emailadres is, dat inderdaad wordt gebruikt door ons legal team. 

 

Omdat het hier om een wettelijke kwestie gaat is het niet gepast voor mij om verder op uw specifieke zaak in te gaan, en zou ik graag willen adviseren om direct op de mail zelf te reageren met enige verdere vragen die u mocht hebben. Mijn collega's van het legal team zullen u alles verder kunnen uitleggen, en zullen u verder kunnen helpen hiermee. 

 

Uiteraard wil ik u hier wel het allerbeste mee wensen!

 

 

 

Met warme groet,  

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog