Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Goedemiddag,
Via mijn webshop verkoop ik taarten. Nu wil ik de optie toevoegen 'tekst op taart' en daarbij een mogelijkheid geven van 20 leestekens. Hoe voeg ik dit toe?
Ik wil dat de mogelijkheid voor de leestekens pas verschijnt wanneer iemand op het vakje 'tekst op taart' heeft geklikt?
Wie o wie kan mij helpen?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Danielle20!
Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp!
Er zijn twee manieren waarop je een tekst-optie kunt implementeren in je Product-pagina. De eerste (en gemakkelijkste) optie is om dit via een app in te stellen. Ik heb even een kijkje genomen binnen de Shopify App Store en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
Je tweede optie is om dit zelf via het aanpassen van je codering waar te maken. Let op: Als je niet comfortabel bent met het bewerken van codering dan stel ik voor dat je dit ook niet zelfstandig doet, en dat je eventueel overweegt om een Shopify Expert in te huren om je hiermee te helpen. Wanneer het bewerken van codering namelijk niet juist wordt gedaan kan dit eventuele negatieve consequenties hebben voor je thema.
Mocht je dit comfortabel zijn in het bewerken van je codering dan stel ik voor dat je alsnog je thema dupliceert om er toch zeker van te zijn dat als je eventueel een fout maakt, je alsnog je oude thema nog beschikbaar hebt. Vervolgens kun je de stappen in de 'Product pages - Get customization information for products' Design Forum (wel in het Engels) volgen om een tekst vak via codering waar te maken.
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Danielle20!
Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp!
Er zijn twee manieren waarop je een tekst-optie kunt implementeren in je Product-pagina. De eerste (en gemakkelijkste) optie is om dit via een app in te stellen. Ik heb even een kijkje genomen binnen de Shopify App Store en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
Je tweede optie is om dit zelf via het aanpassen van je codering waar te maken. Let op: Als je niet comfortabel bent met het bewerken van codering dan stel ik voor dat je dit ook niet zelfstandig doet, en dat je eventueel overweegt om een Shopify Expert in te huren om je hiermee te helpen. Wanneer het bewerken van codering namelijk niet juist wordt gedaan kan dit eventuele negatieve consequenties hebben voor je thema.
Mocht je dit comfortabel zijn in het bewerken van je codering dan stel ik voor dat je alsnog je thema dupliceert om er toch zeker van te zijn dat als je eventueel een fout maakt, je alsnog je oude thema nog beschikbaar hebt. Vervolgens kun je de stappen in de 'Product pages - Get customization information for products' Design Forum (wel in het Engels) volgen om een tekst vak via codering waar te maken.
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Gebruiker | RANKING |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |
Online winkelen blijft een populaire en geweldige manier om aankopen te maken. Sinds 2020-...
By Jay Dec 11, 2023Op onze Shopify App Store kan je vele handige apps vinden die je kunnen helpen bij het opb...
By Arno Nov 27, 2023Op onze Shopify Expert Marketplace kan je vele vertrouwde, externe organisaties en freelan...
By Arno Oct 30, 2023