FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Factuur

Opgelost

Factuur

Starhood_shop
Bezoeker
1 0 0

Hoe kan ik mijn account stop zetten en daardoor 

stoppen met de factuur te betalen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @Starhood_shop!

Ik begrijp dat je graag je account wilt sluiten. Dit vinden we zeker jammer om te horen! Voordat je je account volledig sluit, is het eerst goed om deze aandachtspunten door te nemen zodat je er zeker van kunt zijn dat je al de benodigde informatie heb weten te exporteren. Zodra je namelijk je account sluit, zul je geen toegang meer hebben tot je Shopify-beheercentrum.

Zodra je er klaar voor bent om je account te sluiten kun je deze stappen volgen om dit voor elkaar te krijgen:

1. Log in op je Shopify-account
  2. Ga vanuit je Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Abonnement.
  3. Klik op Winkel deactiveren.
  4. Bekijk de opties om over te schakelen naar het Pause and Build-abonnement of om een nieuwe winkel te starten.
  5. Als je nog steeds wilt deactiveren, klik je op Winkel deactiveren.
  6. Selecteer een reden voor het opzeggen en klik op Doorgaan.
  7. Voer je wachtwoord in en klik vervolgens op Nu deactiveren.

Als je nog een openstaande factuur in je account hebt staan dan zul je deze eerst moeten betalen voordat je je webwinkel kunt sluiten. Mocht je hier verdere vragen over hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en dan kijken we graag hoe we je hier verder mee kunnen helpen.

Groetjes,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @Starhood_shop!

Ik begrijp dat je graag je account wilt sluiten. Dit vinden we zeker jammer om te horen! Voordat je je account volledig sluit, is het eerst goed om deze aandachtspunten door te nemen zodat je er zeker van kunt zijn dat je al de benodigde informatie heb weten te exporteren. Zodra je namelijk je account sluit, zul je geen toegang meer hebben tot je Shopify-beheercentrum.

Zodra je er klaar voor bent om je account te sluiten kun je deze stappen volgen om dit voor elkaar te krijgen:

1. Log in op je Shopify-account
  2. Ga vanuit je Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Abonnement.
  3. Klik op Winkel deactiveren.
  4. Bekijk de opties om over te schakelen naar het Pause and Build-abonnement of om een nieuwe winkel te starten.
  5. Als je nog steeds wilt deactiveren, klik je op Winkel deactiveren.
  6. Selecteer een reden voor het opzeggen en klik op Doorgaan.
  7. Voer je wachtwoord in en klik vervolgens op Nu deactiveren.

Als je nog een openstaande factuur in je account hebt staan dan zul je deze eerst moeten betalen voordat je je webwinkel kunt sluiten. Mocht je hier verdere vragen over hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en dan kijken we graag hoe we je hier verder mee kunnen helpen.

Groetjes,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog