Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hoe kan ik mijn account stop zetten en daardoor
stoppen met de factuur te betalen.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Starhood_shop!
Ik begrijp dat je graag je account wilt sluiten. Dit vinden we zeker jammer om te horen! Voordat je je account volledig sluit, is het eerst goed om deze aandachtspunten door te nemen zodat je er zeker van kunt zijn dat je al de benodigde informatie heb weten te exporteren. Zodra je namelijk je account sluit, zul je geen toegang meer hebben tot je Shopify-beheercentrum.
Zodra je er klaar voor bent om je account te sluiten kun je deze stappen volgen om dit voor elkaar te krijgen:
Als je nog een openstaande factuur in je account hebt staan dan zul je deze eerst moeten betalen voordat je je webwinkel kunt sluiten. Mocht je hier verdere vragen over hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en dan kijken we graag hoe we je hier verder mee kunnen helpen.
Groetjes,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Starhood_shop!
Ik begrijp dat je graag je account wilt sluiten. Dit vinden we zeker jammer om te horen! Voordat je je account volledig sluit, is het eerst goed om deze aandachtspunten door te nemen zodat je er zeker van kunt zijn dat je al de benodigde informatie heb weten te exporteren. Zodra je namelijk je account sluit, zul je geen toegang meer hebben tot je Shopify-beheercentrum.
Zodra je er klaar voor bent om je account te sluiten kun je deze stappen volgen om dit voor elkaar te krijgen:
Als je nog een openstaande factuur in je account hebt staan dan zul je deze eerst moeten betalen voordat je je webwinkel kunt sluiten. Mocht je hier verdere vragen over hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en dan kijken we graag hoe we je hier verder mee kunnen helpen.
Groetjes,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024