FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Factuuradres en e-mail toevoegen aan template nieuwe bestelling

Factuuradres en e-mail toevoegen aan template nieuwe bestelling

AGNazareth
Bezoeker
1 0 0

Hoe kan ik in mijn template 'nieuwe bestelling' die naar ons intern wordt verstuurd het factuuradres en de e-mail toevoegen. Mijn medewerkers vinden het een meerwaarde als deze informatie onmiddellijk in deze e-mail zou staan.

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @AGNazareth,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik heb de kwestie onderzocht en ben blij om de oplossing met je te delen. We hebben hier een hulpdocument: Meldingstemplates bewerken, die je kunt gebruiken om deze Notificatie aan te passen. We hebben een heel document vol met liquid variabelen die je hiervoor kunt gebruiken, die je hier kunt bekijken. Ik zag hiertussen zowel een liquid variabel voor email, als een voor een factuuradres. 🙂

Als je zelf niet comfortabel bent met het veranderen van de template, kun je overwegen om een Shopify Expert in te huren. Deze experts kunnen met van alles helpen, zelfs veranderingen aan codering in thema's en notificaties. 

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog