Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo allemaal, ik heb een probleem met het automatisch verwerken van mijn boekingen in het boekhoudsysteem. De referentienummers op de afschriften die worden gebruikt door Mollie matchen niet met de factuurnummers die wij gebruiken in Shopify. Hierdoor worden de bankafschriften en de facturen niet met elkaar gekoppeld. Heeft iemand hier ervaring mee en dan met name hoe wij dit kunnen oplossen?
Hoi @Fablus,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Omdat Mollie een derde partij is, hebben we geen invloed op de factuurnummers op Mollie uitbetalingen, dus dit is niet iets dat we aan onze kant kunnen oplossen. Ik raad aan om contact op te nemen met Mollie Ondersteuning, wellicht hebben ze een mogelijkheid om factuurnummers aan te passen.
Had je anders al nagedacht over het gebruiken van Shopify Payments, als het gaat om iDEAL/Bancontact? Dit heeft het voordeel dat je geen transactiekosten moet betalen op bestellingen die zijn verwerkt met Shopify Payments (en afhankelijk van je locatie, hoef je totaal geen transactiekosten te betalen wanneer Shopify Payments actief is). Je kunt met Shopify Payments ook verkopen in meerdere valuta's, dus dat kan handig zijn als je internationale klanten hebt. Als je interesse hebt in het beheren van je betalingen in dezelfde plek als je bestellingen, kun je Verder lezen over Shopify Payments.
Groet,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hi Maxime,
Is het mogelijk om even telefonisch contact te hebben over dit onderwerp?
Wij hebben op dit moment nl ook al Shpify payments, maar dat is weer niet gekoppeld met ons boekhoudsysteem. Maar wellicht dat jij mij verder kunt helpen! Ik zie overigens ook onze factuurnummers niet terug in de uitbetaling van S.P.
Hartelijke groet, Peggy
Hey @Fablus / Peggy,
Bedankt voor de reactie.
We hebben momenteel geen telefonische ondersteuning, maar als je dit het liefst in een live-gesprek wilt bespreken, dan is dat mogelijk door contact op te nemen met onze Engelstalige ondersteuning. Ze hebben daar namelijk 24/7 live chat ondersteuning.
Afhankelijk van je boekhoudsysteem, zou het ook kunnen dat er een app is om het systeem te optimaliseren. Ik zou aanraden om een kijkje te nemen naar Deze zoekresultaten in de appwinkel.
De uitbetalingen bevatten in het algemeen informatie over de verkopen van je webshop, en je kunt hierover verder lezen in ons hulpdocument: Betaald worden met Shopify Payments. Het formaat van de uitbetalingen is niet te veranderen, maar als je het wilt kun je wel de Overzichtsbeschrijving aanpassen.
Groet,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024