FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Foto toevoegen

Foto toevoegen

Mannendingen
Bezoeker
3 0 0

Hallo,

Ik ben op mijn site 3 producten waar de mensen hun design kunnen voor kiezen.

Ik vraag me af of het mogelijk is om op die 3 producten in de product page een optie toe te voegen dat de klant een foto kan toevoegen? Want ik denk dat veel mensen het niet willen kopen omdat ze hun foto of design nog niet hebben gedeeld. 

Als er iemand mij kan helpen zou dit super zijn! Of iemand die een alternatief heeft. Alles is welkom van feedback!

Bedankt!

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

@Mannendingen,

Iris hier van Shopify. Dit kan je met een app voor elkaar krijgen of met wat codering. Ik zou aanraden om eerst deze apps te bekijken: Product Personalizer; Uploadery of de gratis app UploadIt.

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit en prijsplan, en de meeste apps bieden ook een gratis proefperiode. Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in de winkel.

Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kunt u ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store.

Als alternatief kan je ook de optie bekijken van het maken van een JotForm, zodat klanten bestanden met hun bestellingen kunnen uploaden - zie dit hier in Engels beschreven. Ik wil je aanraden om eerst een back up te maken van je thema voordat je enige thema codering verander.

Dit is zo 1,2,3 waar ik aan kan denken, maar onze Shopify-experts zijn ervaren, door Shopify gescreende professionals die uitgebreide kennis hebben over het maken en aanpassen van Shopify-winkels. Je kan in dit document meer lezen hoe je hun hulp kan inschakelen.

Ik hoop dat dit je helpt! 🙂

Iris E.
Shopify Guru

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.