FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

foutmelding uploaden plaatje

Opgelost

foutmelding uploaden plaatje

AngeliqueThomas
Toerist
9 0 1

Hoi, ik ben aan het kijken of Shopify iets voor mijn schoonheidssalon is, en dus ben ik een proef periode gestart om te kijken of het zo simpel is zoals ze zeggen dat het is. Vol goede moed begonnen, en ik wil eerst gewoon even kijken of ik de winkel een beetje kan invullen. Ik heb een thema gekozen, en voor het maken van de dia show, moet ik afbeeldingen uploaden. Aangezien ik gewoon wat aan het proberen, kies ik een kleine jpg, van 1.7 mb die we gebruiken op facebook en instagram. Maar zodra ik op uploaden klik, krijg ik de melding : deze jpg is groter dan 20 megapixels. En dat terwijl in de handleiding staat:  gebruik een zo goed mogelijk plaatje. Waar ga ik fout, en waar moeten de plaatjes dan aan voldoen ?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @AngeliqueThomas,

Maxime hier bij Shopify!

Mag ik vragen of het al gelukt is om de afbeelding te uploaden? Zo niet, heb ik hier enkele tips die een mogelijke oplossing bieden.

• Probeer het via een ander apparaat, het liefst via de nieuwste versie van de Chrome browser
  • Het kan ook een goed idee zijn om de cookies & cache op te schonen om ervoor te zorgen dat er geen conflicten optreden.
  • Probeer het met een andere versie van de afbeelding, voor het geval dat er iets mis is met het bestand

Als het hiermee niet lukt, zal ik de kwestie graag verder onderzoeken. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL? Ik kan je account dan volledig onderzoeken en je direct een mailtje sturen.

Alvast bedankt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @AngeliqueThomas,

Maxime hier bij Shopify!

Mag ik vragen of het al gelukt is om de afbeelding te uploaden? Zo niet, heb ik hier enkele tips die een mogelijke oplossing bieden.

• Probeer het via een ander apparaat, het liefst via de nieuwste versie van de Chrome browser
  • Het kan ook een goed idee zijn om de cookies & cache op te schonen om ervoor te zorgen dat er geen conflicten optreden.
  • Probeer het met een andere versie van de afbeelding, voor het geval dat er iets mis is met het bestand

Als het hiermee niet lukt, zal ik de kwestie graag verder onderzoeken. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL? Ik kan je account dan volledig onderzoeken en je direct een mailtje sturen.

Alvast bedankt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog