Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hoi, ik ben aan het kijken of Shopify iets voor mijn schoonheidssalon is, en dus ben ik een proef periode gestart om te kijken of het zo simpel is zoals ze zeggen dat het is. Vol goede moed begonnen, en ik wil eerst gewoon even kijken of ik de winkel een beetje kan invullen. Ik heb een thema gekozen, en voor het maken van de dia show, moet ik afbeeldingen uploaden. Aangezien ik gewoon wat aan het proberen, kies ik een kleine jpg, van 1.7 mb die we gebruiken op facebook en instagram. Maar zodra ik op uploaden klik, krijg ik de melding : deze jpg is groter dan 20 megapixels. En dat terwijl in de handleiding staat: gebruik een zo goed mogelijk plaatje. Waar ga ik fout, en waar moeten de plaatjes dan aan voldoen ?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @AngeliqueThomas,
Maxime hier bij Shopify!
Mag ik vragen of het al gelukt is om de afbeelding te uploaden? Zo niet, heb ik hier enkele tips die een mogelijke oplossing bieden.
Als het hiermee niet lukt, zal ik de kwestie graag verder onderzoeken. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL? Ik kan je account dan volledig onderzoeken en je direct een mailtje sturen.
Alvast bedankt!
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hoi @AngeliqueThomas,
Maxime hier bij Shopify!
Mag ik vragen of het al gelukt is om de afbeelding te uploaden? Zo niet, heb ik hier enkele tips die een mogelijke oplossing bieden.
Als het hiermee niet lukt, zal ik de kwestie graag verder onderzoeken. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL? Ik kan je account dan volledig onderzoeken en je direct een mailtje sturen.
Alvast bedankt!
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024