Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hi!
Ik heb mijn webshop in de proefperiode gemaakt met het Thema Dawn. Nu ben ik over op een betaald Starters abonnement en is mijn thema Dawn gearchiveerd en Spotlight mijn huidige thema. Hoe zet ik dit weer om? Bij de themabibliotheek waar Dawn staat, staat namelijk: Upgrade je abonnement als je een gearchiveerd thema wilt aanpassen en publiceren of als je een nieuw thema wilt installeren. Maar Dawn is een gratis thema. Waarom upgraden en waarnaar dan? Kun je niet gewoon wisselen?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @ByBlossom & @Livelo!
Hartelijk dank voor jullie vragen. In dit geval is het verwacht dat het 'Dawn' thema is gearchiveerd aangezien onze 'Starter' abonnement geen volledige webwinkel ondersteund. Dit komt omdat onze 'Starter' abonnement wat meer gericht is op individuelen of kleinere ondernemingen die specifiek via verkoopbronnen zoals (bijvoorbeeld) social media verkopen willen draaien. Om deze reden hebben ze geen volledige webwinkel nodig en hebben we het 'Spotlight' thema ontwikkeld die wat eenvoudiger in elkaar zit dan onze andere volledige thema's.
Als jullie in dit geval gebruik willen maken van een volledig thema (zoals bijvoorbeeld het 'Dawn' thema), dan zullen jullie moeten overstappen naar onze 'Basic' Shopify abonnement, onze 'Shopify' abonnement of onze 'Advanced' Shopify abonnement - aangezien dit de abonnementen zijn die volledige webwinkels ondersteunen. Mocht het 'Starter' abonnement toch wat beter bij jullie doeleinden passen dan kunnen jullie uiteraard ook zeker gebruikmaken van het 'Spotlight' thema zodat jullie alsnog een onlinewinkel hebben waar klanten bestellingen kunnen plaatsen!
Mochten jullie verdere vragen hebben, aarzel niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Ook zijn jullie van harte welkom om ons ondersteuningsteam een berichtje te sturen als jullie liever wat directer support willen ontvangen.
Groetjes!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
ik heb precies hetzelfde, weet jij het al?
Geslaagd.
Hey @ByBlossom & @Livelo!
Hartelijk dank voor jullie vragen. In dit geval is het verwacht dat het 'Dawn' thema is gearchiveerd aangezien onze 'Starter' abonnement geen volledige webwinkel ondersteund. Dit komt omdat onze 'Starter' abonnement wat meer gericht is op individuelen of kleinere ondernemingen die specifiek via verkoopbronnen zoals (bijvoorbeeld) social media verkopen willen draaien. Om deze reden hebben ze geen volledige webwinkel nodig en hebben we het 'Spotlight' thema ontwikkeld die wat eenvoudiger in elkaar zit dan onze andere volledige thema's.
Als jullie in dit geval gebruik willen maken van een volledig thema (zoals bijvoorbeeld het 'Dawn' thema), dan zullen jullie moeten overstappen naar onze 'Basic' Shopify abonnement, onze 'Shopify' abonnement of onze 'Advanced' Shopify abonnement - aangezien dit de abonnementen zijn die volledige webwinkels ondersteunen. Mocht het 'Starter' abonnement toch wat beter bij jullie doeleinden passen dan kunnen jullie uiteraard ook zeker gebruikmaken van het 'Spotlight' thema zodat jullie alsnog een onlinewinkel hebben waar klanten bestellingen kunnen plaatsen!
Mochten jullie verdere vragen hebben, aarzel niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Ook zijn jullie van harte welkom om ons ondersteuningsteam een berichtje te sturen als jullie liever wat directer support willen ontvangen.
Groetjes!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024