Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo! Als ik mijn account wil connecten met facebook om ads te gaan plaatsen krijg ik deze foutmelding
Je bent tijdelijk geblokkeerd voor het maken van een Business Manager door Facebook vanwege integriteitsbeleid. Probeer het later opnieuw of gebruik een bestaande Business Manager.\
Kan iemand mij hier aub een uitleg over geven?
Hoi @NadusHendriks,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Het klinkt inderdaad alsof je geblokkeerd bent door Facebook. Omdat Facebook een derde partij is, hebben wij geen inzicht in de reden hiervoor, maar het zou kunnen dat je van Facebook hierover een e-mail hebt gekregen. Ik zou aanraden om je inbox en spam folders te bekijken om te zien of ze je bijvoorbeeld hebben gevraagd om je identiteit te bevestigen. Vaak krijg je in deze e-mails ook een link waarmee je feedback kunt geven en vragen kunt stellen over het besluit.
Ik zou anders aanraden om een Bezwaar in te dienen via deze gids, om Facebook te vragen je account te herzien. Ik hoop dat het hiermee gaat lukken, anders heb ik Nog een alternatieve manier gevonden in ons Engelstalige Community Forum voor het contact opnemen met Facebook. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar als je geen antwoord krijgt op het bezwaar formulier is het de moeite waard om het te proberen. Veel succes ermee!
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024