FROM CACHE - nl_header

Gedragscode

TyW
Community Manager
Community Manager
435 50 1185

Lees onze gedragscode zodat u alles uit de Shopify-community kunt halen.

Door deze gedragscode te volgen in combinatie met de Community-richtlijnen, kunt u voorkomen dat uw berichten als spam worden gemarkeerd of dat uw account wordt verbannen.

Eerst zoeken

De Shopify-community bevat veel informatie, dus voer een zoekopdracht uit voordat u een bericht plaatst, omdat u mogelijk een oplossing voor uw vraag vindt.

Zoek naar het groene vinkje om te zien of er een oplossing is, en vergeet niet de oplossing leuk te vinden als deze u heeft geholpen!

Blijf bij het onderwerp

Vermijd het plaatsen van berichten in niet-gerelateerde draadjes. Als u hulp nodig hebt, maak dan een nieuw onderwerp met zoveel mogelijk details zodat de community kan helpen in plaats van in een ouder draadje te antwoorden.

Publiceren in oudere onderwerpen, ook bekend als Necroposting

In plaats van een oud onderwerp te bumpen dat al een tijdje geen updates heeft ontvangen, overweeg een nieuw onderwerp aan te maken en naar het oudere onderwerp te verwijzen. Herhaaldelijk posten in oudere onderwerpen zonder enige bijdrage kan leiden tot een tijdelijk verbod.

Spam inclusief spam voor privéberichten

Uw bericht mag slechts eenmaal worden ingediend in het meest relevante discussieforum. Dien hetzelfde bericht niet in in verschillende discussiefora omdat anderen dit als spam zullen zien.

Spam ook geen andere community-leden via privéberichten. Het verzenden van ongevraagde berichten naar meerdere gebruikers wordt als spam beschouwd en kan ertoe leiden tot een tijdelijk verbod of dat toegang wordt ingetrokken.

Promotieberichten, Antwoorden 'Neem contact met me op' en een Winkel verkopen

Let op bij het maken van nieuwe onderwerpen om een dienst die u aanbiedt te promoten, aangezien dit soort berichten als spam worden gezien. Overweeg in plaats daarvan uw handtekening te gebruiken. Dit is een beknopt bericht dat in uw profiel kan worden ingesteld. Om een handtekening in te stellen, klikt u op uw avatar in de rechterbovenhoek, gevolgd door Mijn instellingen en vervolgens op Persoonlijk.

Reageer niet alleen met 'Ik kan helpen, neem hier contact met mij op', omdat andere communityleden dit als spam zullen melden. Om dit te voorkomen, voegt u meer inhoud toe aan uw antwoord. Bijvoorbeeld hoe u u ze misschien kunt helpen in plaats van alleen een bericht met 'e-mail mij'. Het plaatsen van hetzelfde bericht 'Neem contact met mij op' in meerdere draadjes, kan ertoe leiden dat uw berichten worden verwijderd, maar kan ook een tijdelijk verbod opleveren.

Een winkel verkopen mag alleen plaatsvinden via de Exchange Marketplace - berichten die winkels verkopen worden verwijderd.

Misbruik, ongewenste inhoud van spam melden

Als u misbruik, intimidatie of inhoud tegenkomt die als spam kan worden beschouwd, laat het dan ons community-team weten zodat we het kunnen verwijderen en indien nodig actie op de account kunnen ondernemen.

Om ongepaste inhoud te melden, klikt u op de drie stippen die rechtsboven in een bericht verschijnen, gevolgd doorOngepaste inhoud melden.

Het systeem om de tuin leiden

Maak geen misbruik van vind-ik-leuks, oplossingen of rangschikkingsfuncties die binnen de community worden gevonden, zoals het maken van meerdere accounts en/of samenspannen met anderen over vind-ik-leuks/oplossingen.

Wettelijke disclaimer

De informatie op dit forum is uitsluitend voor informatieve doeleinden en vormt geen juridisch, financieel of zakelijk advies van Shopify. U moet uw eigen advocaat of andere experts raadplegen voordat u vertrouwt op informatie die op dit forum beschikbaar is. Een deel van de informatie op dit forum is afkomstig van externe gebruikers. Shopify is niet verantwoordelijk voor dergelijke inhoud en keurt dergelijke informatie niet goed, en verifieert dit niet. Informatie op dit forum wordt alleen als algemene informatie verstrekt en is mogelijk niet nauwkeurig, up-to-date of geeft de huidige stand van de wet of het beleid van Shopify of externe leveranciers niet correct weer. Shopify verwerpt uitdrukkelijk alle aansprakelijkheid met betrekking tot enige of alle inhoud op dit forum.

TyW | Online Community Manager @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 ANTWOORDEN 0