FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Groeperen van artikelen

Groeperen van artikelen

Roell
Toerist
9 0 0

Hallo, is het mogelijk om een aantal artikelen te groeperen tot 1 artikel met daarbij ook de gewenste aantal subartikelen. Zoals bijvoorbeeld bij een recept voor het maken van een gerecht. Je klikt op het gerecht en hij laat direct zien hoeveel van elke ingredient er in moet. De klant kan dan zelf bepalen of en hoeveel hij van elk ingrediënt wil kopen. 

Voorbeeld

Gerecht 1

ingredient 1 - aantal 2

ingredient 2 - aantal 5

ingredient 3 - aantal 1

ingredient 4 - aantal 4

Ik zie jullie reactie graag tegemoet aangezien dit voor mij doorslaggevend is om met shopify te starten.

Dank alvast

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Hoi Roell,

Iris weer van het Nederlandstalige Shopify-ondersteuningsteam, ik begrijp dat je nog een vraag hebt, ik help je graag verder.

Ik zie dat je graag een product aan jullie klanten wil aanbieden waar meerdere producten in staan, en je jullie klant de mogelijkheid wil bieden om dit aan te passen. Ik help je hier graag mee!

Op dit moment is er geen kant-en-klare mogelijkheid om dit te implementeren op de productpagina. Wel is er de mogelijkheid om hier bijvoorbeeld een app voor te gebruiken!

Een aantal apps die deze mogelijkheid wel bieden, zijn:

Als je liever geen app gebruikt kun je ook door middel van varianten een vergelijkbaar resultaat behalen: als je een product aanmaakt of aanpast, kun je ook varianten toevoegen of aanpassen. Als je op een product klikt waar je dit aan wil toevoegen, kun je daarna klikken op variant toevoegen of de bestaande varianten aanpassen:

04-18-78914-86106

Deze laatste optie maakt die extra keuze wel minder zichtbaar en is daarom wellicht minder wenselijk voor de zakelijke doelen die je ermee wil behalen.

Ik begrijp dat het al weer even geleden is dat je deze vraag heb gesteld, maar had je toevallig al deze Nederlandstalige blog van Shopify gezien? Een webshop beginnen: het complete stappenplan, dit kan handig zijn zodat je geen stappen vergeet.

Laat me echter gerust weten of dit voldoende informatie is om verder mee te kunnen 🙂

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Roell
Toerist
9 0 0

Hallo Iris,

Dank voor je antwoord. Ik heb het opgelost door een collectie te maken van een bepaald bloemstuk. Daar zitten dan alle benodigheden in voor het maken van dit bloemstuk. Ik kan echter niet de standaard aantallen hierbij aanpassen dus dat moet de klant zelf doen.

Groetjes

Roell