FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Hoe de keuze "wil je dit artikel laten afmonteren? Ja/Nee toevoegen aan mijn fietswebshop

Melvin3
Bezoeker
1 0 0

Goedemorgen, ik wil graag de optie "wil je dit artikel laten afmonteren? Ja/Nee toevoegen in het bestellingsproces wanneer men een fiets bij mij besteld. Kan iemand mij uitleggen hoe dit te doen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Melvin3,

Maxime hier bij Shopify.

Je kunt een app gebruiken om klanten de mogelijkheid te geven om bij hun bestelling verschillende specificaties te kiezen of in te voeren, zoals het laten afmonteren van een bestelde fiets. Een app zoals een van de onderstaande maakt het mogelijk om aangepaste zoals selectievakjes en keuzemenu's toe te voegen aan de productpagina:

Als je kiest voor een proefperiode op een betaalde app, en deze niet goed bij je doelen past, zorg er alsjeblieft voor dat je binnen de proeftermijn de app verwijderd om enige kosten te voorkomen. Voor hulp bij de functionaliteit van deze apps, is onze kennis iets gelimiteerd en kun je terecht bij de ontwikkelaars die de app hebben gemaakt. Je kunt de app-ondersteuning bereiken via de app-pagina:

20-11-f7yy5-jh9rj

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Melvin3,

Maxime hier bij Shopify.

Je kunt een app gebruiken om klanten de mogelijkheid te geven om bij hun bestelling verschillende specificaties te kiezen of in te voeren, zoals het laten afmonteren van een bestelde fiets. Een app zoals een van de onderstaande maakt het mogelijk om aangepaste zoals selectievakjes en keuzemenu's toe te voegen aan de productpagina:

Als je kiest voor een proefperiode op een betaalde app, en deze niet goed bij je doelen past, zorg er alsjeblieft voor dat je binnen de proeftermijn de app verwijderd om enige kosten te voorkomen. Voor hulp bij de functionaliteit van deze apps, is onze kennis iets gelimiteerd en kun je terecht bij de ontwikkelaars die de app hebben gemaakt. Je kunt de app-ondersteuning bereiken via de app-pagina:

20-11-f7yy5-jh9rj

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog