FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Hoe kan ik de url van een pagina aanpassen?

Hoe kan ik de url van een pagina aanpassen?

Escapemail
Nieuw lid
4 0 0

Ik heb onderstaande pagina url  automatisch gekregen van Shopify

https://www.escapemail.nl/pages/uitleg

Hij moet echter verwijzen naar:

Https://www.escapemail.nl/uitleg

Hoe krijg ik dat voor elkaar?

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Escapemail,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je vraag!

Toevallig heb ik hierover gisteren een vraag beantwoord, je kunt mijn antwoord op het bericht hier lezen. 🙂

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

beaudie
Bezoeker
1 0 0

Maxime, 

ik heb een vraag ik zie nu staan 

Domeintype

Leidt om naar fashionespior-5034. myshopify.com zien andere dit want ik wil gewoon eigenlijk overal beaudie.nl zien. vervolgens klik ik veder en zie ik ook nog ergens een andere naam zien allemaal omleidingen, hoe ik er aan kom? echt geen idee maar zou het heel prettig vinden als ik dit zou kunnen weghalen.

Bedankt alvast x

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Beaudie, 

Peter hier. Maxime werkt nu in een ander team, en heeft even gevraagd of ik deze vraag over kon nemen. 

Bij aanmaak van een Shopify winkel wordt je een permanente **.myshopify.com** URL toegewezen (die de oorspronkelijke naam van je winkel bevat), wat voor jou winkel dus de URL

fashionespior-5034.myshopify.com is. Dit wordt bij Shopify ook je accountnaam. Je gebruikt dit myshopify-domein bijvoorbeeld om je aan te melden bij je winkel en om je account te identificeren wanneer je contact opneemt met Shopify-ondersteuning. Wanneer je aanmeldt bij je Shopify-beheercentrum wordt je myshopify-domein altijd weergegeven in je adresbalk, ongeacht of je een aangepast domein hebt.

Sinds kort hebben we het wel mogelijk gemaakt eenmalig een nieuwe myshopify URL te kiezen, maar omdat je vraag juist gaat over het verbergen van deze URL ga ik daar hier verder even niet op in (maar je kan hier klikken voor de hulpdocumentatie hierover).

Om dus even preciezer op je vraag in te gaan hoeven je klanten deze myshopify.com URL dus eigenlijk nooit te zien. Er zijn een aantal dingen die je moet doen om te zorgen dat je klanten puur je nieuwe winkelnaam zien (waaronder vooral een nieuw aangepast domein (beaudie.nl) instellen als primair domein). Aangezien je dit al hebt, en ik uit je vraag opmaak dat je deze myshopify URL nooit hebt gebruikt voor informatie die je klanten kunnen zien, hoef je je hier dus ook verder geen zorgen over te maken. 

Ik zou altijd even proberen gewoon de klantenervaring na te bootsen, en zelf je site te doorlopen, en een test-bestelling te doen, maar van wat ik uit je vraag op kan maken, zal alles gewoon werken zoals je zou verwachten, en zullen je klanten jouw site echt enkel kennen als beaudie.nl. 

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog