Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste mensen,
Ik heb net een account aangemaakt op Shopify en ook meteen een product verkocht. Helaas zie ik geen optie om een verzendlabel uit te printen? Wat doe ik verkeerd? Kunnen jullie me misschien hiermee helpen?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Stayfresshh!
Hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp. Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is om zowel verzend- als retourlabels te printen vanuit je Shopify-beheercentrum. Momenteel is het printen van verzendlabels alleen mogelijk voor ondernemers in Verenigde Staten, Canada of Australië. Vervolgens is het printen van retourlabels alleen mogelijk voor ondernemers in de Verenigde Staten.
Ondernemers die zich in bijvoorbeeld Nederland of België bevinden hebben de volgende twee opties om verzendlabels / retourlabels aan te schaffen en te printen:
Mocht je er inderdaad voor kiezen om dit via een app te doen, dan raad ik je aan om ook zelf even een kijkje te nemen op de Shopify App Store zodat je er zeker van kunt zijn dat je een app kiest die perfect bij je bedrijfsdoelen past.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Stayfresshh!
Hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp. Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is om zowel verzend- als retourlabels te printen vanuit je Shopify-beheercentrum. Momenteel is het printen van verzendlabels alleen mogelijk voor ondernemers in Verenigde Staten, Canada of Australië. Vervolgens is het printen van retourlabels alleen mogelijk voor ondernemers in de Verenigde Staten.
Ondernemers die zich in bijvoorbeeld Nederland of België bevinden hebben de volgende twee opties om verzendlabels / retourlabels aan te schaffen en te printen:
Mocht je er inderdaad voor kiezen om dit via een app te doen, dan raad ik je aan om ook zelf even een kijkje te nemen op de Shopify App Store zodat je er zeker van kunt zijn dat je een app kiest die perfect bij je bedrijfsdoelen past.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ik zou gebruik maken van Sendcloud. Dat kun je koppelen met Shopify. Je kan dan eenvoudig labels printen. In het begin kun je gewoon gebruik maken van A4-stickervellen.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024