FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

hoe laat ik mijn algemene voorwaarden etc zien in de footer van mijn webshop

hoe laat ik mijn algemene voorwaarden etc zien in de footer van mijn webshop

Meesenmeg
Nieuw lid
4 0 0

Hoi,

hoe kan ik in mijn footer de algemene voorwaarden, retourbeleid en privacy policy laten zien? het is wel ingesteld in de instellingen maar ik zie er niets van terug op mijn webshop.

2 ANTWOORDEN 2

Baber
Shopify Partner
11 0 2

Menu’s en links

Door de algemene voorwaarden te koppelen aan een pagina en vervolgens de pagina te linken aan het footer menu. Ik weet niet zeker of de algemene voorwaarden pagina automatisch wordt aangemaakt.

Baber Raja

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Meesenmeg, 

Peter hier van Shopify Support. Dank u wel voor uw vraag. U kunt dergelijke beleidpagina's inderdaad toevoegen door ze te koppelen aan een pagina zoals Baber ook aangaf, maar wij kunnen dit ook automatisch doen. 

Ervan uitgaande dat u beleid heeft toegevoegd binnen uw winkelinstellingen via deze stappen, kunt u vervolgens de volgende stappen volgen om deze zichtbaar te maken op uw onlinewinkel.

1. Ga naar Onlinewinkel > Navigatie

2. Kies het menu waar u deze pagina's zichtbaar wilt hebben. Kies binnen dat menu voor "Voeg menu item toe". 

3. Klik bij (3) op de zoekbalk, en ga naar "Beleid". Hierna ziet u alle beleidspagina's die u bij uw winkelinstellingen heeft aangemaakt. Voeg voor elke pagina een menu item (ziet punt 2) toe. 

Ga vervolgens naar uw thema editor, en ga naar de "Voeter" sectie. Kies "Voeg Blok toe" en kies de "Menu" optie. In mijn geval heet deze "Quick Links" en staan de twee beleidspagina's die ik heb toegevoegd erbij. 

Ik ga ervanuit dat dit het proces enigszins heeft opgehelderd. Mocht u hier nog verdere hulp bij nodig hebben, laat het dan gerust weten! 

Met warme groet, 

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog