FROM CACHE - nl_header

Hoeveelheidstoenames aanpassen

NG24
Toerist
9 0 0

Beste community,

 

Via mijn website www.dailywine.nl ga ik binnenkort starten met verkopen van wijnen. Omdat ik graag per 6 flessen verkoop wil ik graag de hoeveelheid aanpassen dat er enkel in de veelvoud van 6 flessen verkocht kan worden. 

 

Het enige wat ik kan vinden is "Volumeprijzen" en "hoeveelheidstoename instellen" via groothandelskanaal in Shopify plus. Nu heb ik geen plus account (dat ik weet) en ben ik geen groothandel (ook niet van plan op korte termijn dus extra kosten zouden onnodig en ongewenst zijn). 

 

Is het mogelijk om de grootte van de hoeveelheid in te stellen op 6, zodat ik er van gegarandeerd ben dat in de veelvoud van 6 wordt verkocht? 

Het thema is gratis: Brooklyn. 

 

Bedankt voor een reactie. 

 

Groet Dailywine.nl 

 

 

11 ANTWOORDEN 11

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

@NG24,

 

Iris hier van Shopify. Ik help je graag hiermee.

 

Wellicht denk ik hier te makkelijk over, maar is het een idee om in je product omschrijving te zetten dat je alleen dozen met 6 flessen wijn verkoopt? Dan is het vanzelf duidelijk bij de koper dat als zij twee dozen bestellen dat ze dan 12 flessen ontvangen.

Of veroorzaakt dit andere problemen voor je, bijvoorbeeld bij de leverancier of wilt u verschillende wijnen aanbieden tot er 6 minimaal zijn?

Als het hier om het laatste gaat dan is één van de Apps misschien een oplossing.


Je kunt Product Builder van Bold of Custom Product Builder van Build a team proberen.

 

Er zijn gratis proefversies voor beide apps, zodat je ze kosteloos kan uitproberen om te kijken of ze voldoen aan je behoeften.

Zoals met alle apps in onze App-store, kun je altijd contact opnemen met de app-ontwikkelaars voor meer informatie of ondersteuning via het e-mailadres of contactformulier op de app store-pagina. In dit geval lijkt het er zelfs op dat ze allebei een telefoonnummer hebben, wat uitleg misschien net even iets makkelijker maakt 🙂

Ik hoop dat dit uw dilemma heeft opgelost en sterkte met de verkoop!

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

NG24
Toerist
9 0 0

Hi Iris van Shopify,

 

Bedankt voor je reactie. 

 

Je denkt hier niet te makkelijker over, maar het is wel de makkelijkste oplossing. Commerce wise is dit echter voor de consument onduidelijk en daardoor minder interessant. Het wordt makkelijk wanneer je de consument geen andere mogelijkheid geeft dan per 6 te verkopen. 

Dit heeft niets met leverancier te maken of combineren van producten. Je koopt per doos wijn in, en dozen gaan per 6. Simpel gezegd zorg je er daarmee voor dat de dozen in tact blijven. 

 

Ik zal de apps die je voorstelt bekijken, maar had gehoopt op een oplossing door shopify zelf, daar het me niet ingewikkeld lijkt om in het thema ergens één kleine aanpassing te doen waardoor het niet +1 is maar +6 bij hoeveelheidstoenames aanpassen. 

 

Thanks!

 

Vriendelijke groet,

Dailywine.nl

 

 

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @NG24,

 

Bedankt voor de uitleg ik begrijp nu beter wat je bedoeld.

 

Als je enkel wilt dat er een drop down menu komt met 6,12,18 etc, dan kan dit wellicht met wat thema codering. Wij guru's zijn hier niet in getraind om deze aanpassingen te maken. 

 

Als je hulp nodig hebt bij het wijzigen van je thema, kun je contact opnemen met de ontwikkelaar van je thema voor ondersteuning. Of als zij je niet kunnen helpen dan kan je een Shopify-expert inhuren. Ieder betaald Shopify-abonnement komt ook met 60 minuten gratis design-tijd dat gebruikt kan worden om aanpassingen te maken aan een door Shopify ontworpen thema. Niet alle veranderingen zijn mogelijk, maar ik denk dat in dit geval onze thema-ondersteuning waarschijnlijk zou kunnen helpen.

 

Het Shopify-ontwerpforum biedt ook richtlijnen voor het bewerken van HTML, CSS of Liquid om je online winkel aan te passen. Als je hulp nodig hebt bij het bewerken van themabestanden, kun je een vraag stellen in het Engelstalige forum Shopify Design. Je kunt ook zoeken in de berichten om te zien wat andere Shopify-ondernemingen doen met hun thema's.

 

Als je liever zelf niets veranderd aan uw thema-codering, dan vraag ik aan ons design-team om de aanpassing te maken met gebruik van je gratis design-tijd, als je hiervoor in aanmerking komt.

Laat me, maar weten of je hier gebruik van wil maken, wij hebben dan de URL van je winkel nodig, dus stuur die dan in je reply alstublieft mee.

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

NG24
Toerist
9 0 0

Hoi Iris,

 

Zojuist heb ik het eerst zelf geprobeerd middels het forum, maar het is me niet gelukt. Heb meerdere pogingen gedaan, en het enige wat me gelukt is om het getal dat je ziet bij hoeveelheidsaanpasser standaard op 6 te zetten. Maar minus en plus werken niet als dropdown en zorgen ervoor dat je gewoon naar 5 of 7 kunt. dus..... 

 

Ik wil wel gebruik maken van jullie 60-minuten gratis hulp. 

URL website: 

https://dailywine-nl.myshopify.com

Www.dailywine.nl

 

Graag zou ik een paar aanpassingen willen voorstellen dus graag hoor ik hoe ik dit in gang kan zetten en eventueel kan monitoren.

- dropdown menu met hoeveelheidsaanpassen min 6 - value 6.

- binnen dit dropdown menu is het niet de mogelijk om het getal van 6 te verlagen met 1 of verhogen met 1. Dus alleen gebruik van minus en plus om het aantal te verlagen / verhogen met 6. Dropdownmenu --> 6 - 12 - 18 - 24 - 30 - 36 - 42 - 48 - 54 - 60. 

- niet mogelijk om het getal zelf te typen. Echt puur minus en plus. 

- dit geldt voor de productpage als voor cart page

- bij product page wil ik graag onder de prijs van het product waar "Inclusief belasting" staat aanpassen naar, indien mogelijk, inclusief btw (graag verneem ik ook hoe ik dit zelf kan doen voor de toekomst). 

 

Schermafbeelding 2020-06-03 om 19.37.14.png

 

Is het mogelijk om te vernemen hoeveel min de ontwerp topper hier mee bezig is alvorens hij of zij hiermee start? \

 

Wederom super voor je duidelijke ondersteuning en alvast voor je reactie! 

 

Vriendelijke groet,

Nick

 

 

 

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Nick,

 

Ik heb je verzoek even doorgezet en je via de email uitgelegd hoe we dit nu verder aanpakken.

 

Hier staat ook een tip in over je SSL certificaat voor je domein, ik zag dat je deze (nog) niet had.

Wij weten hoe belangrijk dit is voor uw bedrijf en uw klanten, en ik wil graag hierbij helpen! Wij zien dit wel vaker dat er bij de domein provider DNS-records actief staan voor een AAAA-record. AAAA-records zouden verwijderd moeten worden bij uw externe provider om het mogelijk te maken om een SSL-certificaat te verlenen aan uw website.

Je kan hier meer over lezen in het help document: Fout: SSL niet beschikbaar en in dit document wordt uitgelegd wat AAAA-records zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

NG24
Toerist
9 0 0

Hi Iris,

 

Dank voor de tip. Was er al mee aan het stoeien, maar dacht doordat ik een ander domein als primair instelde van het probleem af te zijn, wat dus niet zo is.

Ik heb de aaaa-record verwijderd dus ben benieuwd.

 

Ik heb geen mail gehad verder.

 

Vriendelijke groet,

Nick 

 

 

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Hoi Nick,

 

Ik heb de email (waar winkel gevoelige informatie instaat) opnieuw gestuurd. En ik heb goed nieuws uw SSL-certificaat is inmiddels ingesteld, dus het verwijderen van de AAAA-records was de oplossing.

 

Laat me maar weten als je de mail niet heb ontvangen.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

NG24
Toerist
9 0 0

Hi Iris,

Graag wil ik deze heropenen. Nu is de hoeveelheid juist en perfect, maar wil ik de vrijheid hebben om te kunnen kiezen wanneer wel en wanneer niet. Is dit mogelijk? Kan een shopify expert mee kijken?

Vriendelijke groet,

Nick Gemke 

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Nick,

 

Ik heb dit even bij onze design team uitgezet of dit mogelijk is, ik kom bij je terug zodra ik meer weet.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

NG24
Toerist
9 0 0

Hi Iris,

Heb je nieuws over mijn vraag? 

Groet Nick 

 

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Nick,

 

Er is op 24 juni een antwoord naar je gestuurd met een vraag van Ruari, we wachten eigenlijk nog steeds op een antwoord van je, dit stond in de email:

Dit is waarschijnlijk niet mogelijk op hun site, aangezien de hele site is gewijzigd om de hoeveelheidkiezers op zowel de winkelwagen als de productpagina te kunnen verhogen met 6. Als we de site opnieuw gaan wijzigen om beide mogelijk te maken, moeten we mogelijk alle wijzigingen die al zijn aangebracht verwijderen en opnieuw implementeren in een andere versie. Dit is best veel werk en kan de gratis minuten overschrijden. Deze aanpassingen kan er ook toe lijden dat de hoeveelheid alleen op de productpagina kan worden bewerkt en niet meer in de winkelwagen. Hier moet dus rekening mee worden gehouden.

 

Ik begrijp dat dit natuurlijk jammer is, wat wilt u hebben dat ik doe? Als nog laten aanpassen?

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.