Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Deze vraag komt bij onze contacten regelmatig voor.
We hebben contact met veel webshopeigenaren, en vaak zien zij dat klanten vergeten hun huisnummer in te vullen bij het bestelproces. In Nederland heeft huis gewoon een huisnummer, waarom kunnen we dit niet verplichten in onze checkout?
We kunnen adresregel 2, voor een appartementnummer wel verplichten, maar een huisnummer niet? Zou fijn zijn als we dit kunnen verplichten!
Helemaal mee eens, het komt inderdaad regelmatig voor dat klanten het huisnummer vergeten in te vullen. Het zou fijn zijn als het mogelijk zou worden om aparte velden te gebruiken voor de straatnaam en het huisnummer. Enig idee welke stappen ondernomen moeten worden om dit onder de aandacht van Shopify te krijgen?
Het is onderhand 2021 en deze optie bestaat nog steeds niet? Mijn klanten vergeten zo ontzettend vaak hun huisnummer, dat ik dagelijks er achter aan moet mailen. Dit moet toch makkelijk opgelost kunnen worden?
Hier met een van de eerste bestellingen meteen een huisnummer probleem met een toevoeging. Het zou mooi zijn als daar eens naar gekeken zou kunnen worden vanuit shopify.
Helemaal eens!!! Misschien kan je het wel in het template laten bouwen met codes ?????
In februari hebben we onze eerste Community AMA (Ask Me Anything) gehouden op het nieuwe E...
By SarahF_Shopify Mar 17, 2023Heb je hulp nodig? Bij Shopify Ondersteuning staan we voor je klaar! Shopify is een doe-he...
By Arno01 Mar 10, 2023Het opzetten van je eigen abonnementendienst, hoe doe je dat?
By Lee Feb 17, 2023