Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo!!!
Ik ben Roos van Roosonboard. Mijn website is nu een maand of...3 (?) online.. Ik heb nog steeds geen traffic. Onlangs Shella theme van shopify gekocht. Nog steeds geen traffic.
Er staan volgens de app 'plug in seo' 2 <H1> tags op mijn website. Met bloed zweet en tranen opzoek gegaan naar een H1 wat schijnbaar mijn logo is. In code bewerken heb ik niks kunnen vinden en het koste heeeel wat tijd om al die mapjes te openen en opzoek te gaan naar die <h1> !
Verder weet ik niet zo goed hoe nu verder. Ik heb heeeel hard jullie hulp nodig, alle feedback is meeeer dan welkom.
Alvast super bedankt!!
Roos.
Hoi @Roosonboard,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
De 'H1' tag geeft in feite alleen de grootste koptekst op de pagina, of de koptekst met de hoogste prioriteit aan. Je hebt groot gelijk dat dit hoogst waarschijnlijk je logo is, maar als het thema een dubbele H1 tag heeft, zou dit geen nadelig effect moeten hebben op je SEO.
Ondanks dat de app dit aangeeft, is er onderzoek dat aantoont dat er geen minimum / maximum limiet is voor deze tags - ik heb hieronder enkele artikelen gelinkt zodat je ze kunt bekijken. Bovendien wil ik je verzekeren dat Shopify is gebouwd met SEO in gedachten, dus als het niet toegankelijk is binnen de admin, is de kans groot dat het niet nodig is!
Dat gezegd hebbende, als je toch de `<h1>`-tags wilt bewerken, vind je in het theme.liquid-bestand in je thema de koppen. De locatie van die tags is afhankelijk van het thema dat je gebruikt, dus als je het niet prettig vindt dit zelf te bewerken, raad ik aan om een Shopify Expert in te huren voor hulp hierbij. Het bewerken van thema's van een derde partij wordt namelijk niet door ons ondersteund, omdat we niet bekend zijn met de codering. Ik kan echter wel helpen met enkele andere hulpmiddelen om je op weg te helpen met het verhogen van je verkeer, en ik zal die hieronder delen:
Groeten,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024