Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Zie foto met uitleg. Denk dat de reden van niet kunnen posten lag aan de etiket aan de rechterkant die verplicht ingevuld moet worden? Heel raar dat het zo moeilijk te zien is dat dat vereist is.
Hallo @Devian,
Hartelijk dank voor je bijdrage in de Community. Ik heb je post doorgelezen en kan me goed voorstellen dat je vooralsnog niet helemaal tevreden bent over het platform. Ik ben blij om te horen dat je momenteel wel weer toegang hebt tot je winkel en wil graag bijdragen om u een positieve ervaring te geven van Shopify. Ik begrijp dat iDEAL nog niet werkt zoals verwacht? Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het feit dat je een aantal verificatiedocumenten dient in te dienen om gebruik te kunnen maken van iDEAL via Shopify Payments. Ik wil je aanraden deze Shopify Community blog door te nemen die dit onderwerp bespreekt en oplossingen geeft hiervoor.
Mocht het echter nog steeds niet lukken om iDEAL te activeren dan wil ik je adviseren om direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Wij staan daar voor je klaar om je vragen samen met jou te onderzoeken! Ik wil je ook aanraden deze blogpost te lezen over hoe wij je kunnen helpen met het beantwoorden van vragen. Hier word ingegaan over welke ondersteunings types wij bieden op Shopify en hoe de Community het beste gebruikt kan worden!
Ik wil je nog heel veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024