FROM CACHE - nl_header

Ideal betaling

QuinVolleberg
Bezoeker
2 0 0

Hallo, ik heb op shopify een webshop gemaakt en zou graag ideal toe willen voegen aan mijn site. alleen als ik ideal probeer toe te voegen komt er een melding van 'stel shopify payments in' vervolgens ga ik naar shopify payments en staat dat ik shopify payments al geactiveerd heb. waarom werkt mijn ideal dan niet? hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Met vriendelijke groet Quin.


hier staat dat ik shopify payments nog in moet stellenhier staat dat ik shopify payments nog in moet stellenen hier staat dat ik al gebruik maak van shopify paymentsen hier staat dat ik al gebruik maak van shopify payments

2 ANTWOORDEN 2

QuinVolleberg
Bezoeker
2 0 0

@Maxime weet u misschien een oplossing? ik zag dat u al meerdere mensen met hetzelfde probleem heeft geholpen. ps. mijn email adres is het zelfde als die van de webwinkel

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @QuinVolleberg,

 

Ik zie dat je hierover een mail hebt gestuurd, dus we zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden. Hopelijk is dit dan binnenkort opgelost!

 

De snelste manier om een oplossing te krijgen voor account-specifieke vragen zoals deze is door Contact op te nemen via ons Hulpcentrum. Hiermee kan onze ondersteuning het account bekijken om een oplossing te vinden, en direct reageren op de email om te beginnen aan de volgende stappen. Ik zal deze thread daarom nu sluiten. 🙂 

 

Groetjes, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog