FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: iDeal Knop op checkout pagina

Opgelost

iDeal Knop op checkout pagina

MomentsOfLight
Nieuw lid
4 0 0

Hi!

Ik heb iDeal als betalingsmethode op de check out pagina.
Je moet eerst je adres invullen en als je dan op ' proceed payment' klikt, dan ga je naar iDeal.
Er is geen logo of knop te zien van iDeal. 

Ik heb ook PayPal express payment. Daar verschijnt wel een button voor, met als gevolg dat potentiële klanten afhaken omdat ze denken dat je niet met iDeal kunt betalen. 

Wat is de oplossing? 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Spreadconfetti
Bezoeker
1 1 2

Geslaagd.

Ik heb het template Debut getweaked. En het logo in de checkout pagina aangepast. Zie onderstaande foto. Zo kan ik kopers in ieder geval uitleggen dat er meer payment opties zijn. Kijk maar of je dat kan helpen. (Ik wilde nl nog niet de broncode induiken...)

EB900966-39C9-42BD-82C4-DCDAE7B8BC1E.jpeg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Geslaagd.

Dat probleem had ik ook toen ik iDeal van Mollie had. Paypal was overal te vinden en iDeal nauwelijks.

Ik heb me toen aangemeld voor Shopify Pay en nu staat iDeal als eerste optie en heb ik Paypal inmiddels uitgeschakeld. Mollie gebruik ik inmiddels niet meer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @MomentsOfLight,

Maxime hier bij Shopify!

Er is momenteel geen 'dynamische checkoutknop' voor iDEAL, zoals er is voor PayPal. Er is dus niets wat we kunnen doen om iDEAL te laten verschijnen naast de bestaande dynamische checkoutknop(pen). 

Je kunt ook overwegen om de dynamische betaalknoppen volledig te verwijderen. Op deze manier verschijnen alle betaalmethodes pas op de betaalpagina. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Spreadconfetti
Bezoeker
1 1 2

Geslaagd.

Ik heb het template Debut getweaked. En het logo in de checkout pagina aangepast. Zie onderstaande foto. Zo kan ik kopers in ieder geval uitleggen dat er meer payment opties zijn. Kijk maar of je dat kan helpen. (Ik wilde nl nog niet de broncode induiken...)

EB900966-39C9-42BD-82C4-DCDAE7B8BC1E.jpeg

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Geslaagd.

Dat probleem had ik ook toen ik iDeal van Mollie had. Paypal was overal te vinden en iDeal nauwelijks.

Ik heb me toen aangemeld voor Shopify Pay en nu staat iDeal als eerste optie en heb ik Paypal inmiddels uitgeschakeld. Mollie gebruik ik inmiddels niet meer.