Hi,
Zijn er plannen om bij de quick checkout van Shop Pay ook iDeal ondersteuning toe te voegen? Het heeft m.i. nog weinig toegevoegde waarde in de Nederlandse markt zolang er alleen credit card betalingen geaccepteerd worden.
Groet,
Teun
Beste @Teun,
Iris hier van Shopify Support.
Ik begrijp uit je vraag dat je nog niet had gezien dat verkopers in Nederland in aanmerking komen voor Shopify Payments (Shop Pay) voor iDEAL en Bancontact? Zo kan je ook verkopen in meerdere valuta's, en naast creditcard- ook iDeal-transacties en Bancontact accepteren via ons betalingssysteem. Met Shopify Payments hoef je geen transactiekosten te betalen, en hoeft je ook niet zorgen te maken over het integreren van de betalingsgateway van een derde partij. Lees op ons Hulpcentrum hoe u uw bestellingen en uitbetalingen in één plek binnen uw Shopify account....
Iris | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hi Iris,
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb het in dit geval niet over Shopify Payments, ik weet dat hier iDeal ondersteuning is. Ik heb het specifiek over Shop Pay (https://help.shopify.com/nl/manual/payments/accelerated-checkouts/shop-pay), de optie in de quick checkout.
Beste Teun,
Iris weer ,bedankt voor de uitleg, ik snap het nu beter! 🙂
Met vriendelijke groet,
Iris E.
Shopify Support Advisor
Iris | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Gebruiker | RANKING |
---|---|
3 | |
3 | |
1 | |
1 | |
1 |
Je onderneming doet het goed in je eigen land en je denkt er over na om je producten inter...
ByAantrekkelijk als het kan zijn, liegen tegen je klanten breng heel wat met zich mee. En to...
ByHet werken met templates in je thema? Thema-aanpassingen maken op elke pagina? Verbeterde ...
By