FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Ideal - shopify payments

Ismail-Ivanov
Bezoeker
3 0 0
Ik probeer Ideal te implementeren, alleen hij zegt; complete Shopify payments setup. We is echter niks meer wat ik kan invullen. Dit staat er nu al een paar dagen, er komt geen verandering in. Test mode in en uit heeft ook geen nut.

Ik ben vergeten bij het activeren van shopify payments om mijn kvk nr in te voeren wellicht heeft het met dat te maken?
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Ismail-Ivanov ,

 

Maxime hier van Shopify.

 

In dit geval is de beste manier om dit zo snel mogelijk op te lossen het direct contact opnemen met onze ondersteuning. Hiermee kunnen we meteen al je instellingen nakijken om er zeker van te zijn dat er niets ontbreekt, en je betalingen kunt accepteren via al je gekozen betaalmogelijkheden. Het is een goed idee om ervoor te zorgen dat je contact opneemt via een e-mailadres dat is verbonden aan je winkel, zodat we het account kunnen bekijken. 🙂

 

Als je emailadres dat je gebruikt om in te loggen op je winkel hetzelfde is als die je hier gebruikt, zal ik je ook graag een mailtje sturen om het proces te beginnen.

 

Groet, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Ismail-Ivanov ,

 

Maxime hier van Shopify.

 

In dit geval is de beste manier om dit zo snel mogelijk op te lossen het direct contact opnemen met onze ondersteuning. Hiermee kunnen we meteen al je instellingen nakijken om er zeker van te zijn dat er niets ontbreekt, en je betalingen kunt accepteren via al je gekozen betaalmogelijkheden. Het is een goed idee om ervoor te zorgen dat je contact opneemt via een e-mailadres dat is verbonden aan je winkel, zodat we het account kunnen bekijken. 🙂

 

Als je emailadres dat je gebruikt om in te loggen op je winkel hetzelfde is als die je hier gebruikt, zal ik je ook graag een mailtje sturen om het proces te beginnen.

 

Groet, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Ismail-Ivanov
Bezoeker
3 0 0

Hi @Maxime ,

Mijn e-mail is inderdaad hetzelfde, ik zie je e-mail graag tegemoet.

Velaxus
Bezoeker
1 0 0

Hey Maxime,

Ik heb net een mail gestuurd naar de klantenservice, hoelang duurt het voordat er wordt gereageerd?

 

Groet,

V

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Velaxus,

 

Ik kan niet zeggen hoe lang het zal duren, omdat dat totaal afhankelijk is van hoe druk ze het hebben. We zullen zo snel mogelijk reageren, maar mocht je ooit een dringende vraag hebben, kun je ook altijd terecht bij onze Engelstalige Ondersteuning. We hebben daar namelijk 24 uur per dag live-ondersteuning via chat. 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog