FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: iDeal wil maar niet beoordeeld worden

iDeal wil maar niet beoordeeld worden

srullens
Bezoeker
1 0 0

Hi,

Ik heb al heel vaak geprobeerd om Shopify Payments in te stellen. Alles werkt, behalve iDeal. Deze blijft maar op "in behandeling" staan wegens handmatige beoordeling. Elke keer duurt het zo lang en wordt het ook niet opgelost en schakel ik uiteindelijk over naar Mollie, maar ja dat kost extra geld en de optie is niet zo heel fraai in het menu waar de klanten kiezen uit de betaalmogelijkheden.

Ik heb contact gehad met support en zij hebben mij verwezen naar Stripe en je raadt het al Stripe verwijst mij weer naar Shopify Support. 

Wie kent dit probleem en weet hoe kan ik dit oplossen??

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @srullens,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Als je gebruik maakt van Shopify Payments dan had je niet doorverwezen moeten worden naar Stripe of iDEAL. Aangezien Shopify Payments onze gateway is, wordt het door ons ondersteund. Zou je me een privébericht kunnen sturen met je ticketnummer? Anders kun je me ook een bericht sturen met je myshopify.com URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen. Ik zal de kwestie dan graag verder onderzoeken!

Groeten,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

KDuendon
Bezoeker
1 0 0

Dag Maxime,

Ik heb hetzelfde probleem. Kan zijn omdat ik nog geen oficiële verkopen heb gedaan via SHopify, maar het is wel verevelend aangezien de andere optie extra kosten met zich meebrengen. Heeft u ondertussen al een oplossing kunnen vinden?

Groetjes Kees

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Kees, 

Peter hier, van Shopify Support. Het goedgekeurd krijgen van iDEAL kan in sommige gevallen tot 3 weken duren, wanneer iDEAL vraagt om een handmatige goedkeuring. Mocht het langer duren dan deze periode, dan adviseren wij zeker om een support ticket aan te maken via ons helpcentrum. Wij zullen in dat geval even contact op moeten nemen met iDEAL om te checken waarom het zo lang duurt. Maar in de meeste gevallen zullen ook dit soort handmatige goedkeuringen ruim binnen de 3 weken worden opgelost. 

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog