FROM CACHE - nl_header

Ideal

Brenx
Bezoeker
1 0 0
Ik probeer Ideal te implementeren, alleen hij zegt; complete Shopify payments setup. We is echter niks meer wat ik kan invullen. Dit staat er nu al een paar dagen, er komt geen verandering in. Test mode in en uit heeft ook geen nut.
15 ANTWOORDEN 15

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Brenx,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Mag ik vragen of je tijdens de set-up van Shopify Payments je KvK-nummer hebt ingevoerd? Deze informatie is vereist van onze payment-partner om iDeal in te schakelen, dus als je het nu kunt doorsturen naar onze ondersteuning, kunnen we proberen het KvK-nummer toe te voegen aan je accountgegevens. 

 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, zodat je kunt reageren met jouw uittreksel van de KvK. Ik zal dit dan doorsturen naar ons Payments-team, zodat we kunnen beginnen aan de volgende stappen. Ook als de oorzaak van het probleem iets anders is, kunnen we je instellingen onderzoeken om te proberen zo snel mogelijk een passende oplossing te vinden. 

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Jochemius
Nieuw lid
4 0 0

Hoi Maxime,

 

Ik heb exact het zelfde probleem en het frustreert me oprecht. Ik heb mijn KVK al lang ingevoerd maar IDEAL wil gewoon maar niet als keuze komen in mijn Cart Page.

Ondanks dat ik Shopify Payments goed heb ingesteld wat mijn website ook overal aangeeft is het probleem nog steeds dat het zegt "stel voor IDEAL shopify payments in" maar het is al LANG ingesteld..

Ik snap er geen hout van en heb support ook al lang gemailed maar die geven slechte antwoorden en opties.

Misschien kan jij me snel helpen?

 

Alvast bedankt,

Groeten,

Jochemsupport5.jpgsupport3.jpgsupport22.jpg

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Jochemius,

 

Bedankt voor het delen van de schermafbeeldingen, ik kan zeker begrijpen dat dat frustrerend is voor je. Heb je tijdens het instellen van Shopify Payments je KvK-nummer ingevoerd? Als je dat niet hebt gedaan is het een goed idee om contact op te nemen met ondersteuning (of als je emailadres dat je gebruikt voor je webshop hetzelfde is als wat je gebruikt voor de Community, zal ik je graag direct mailen) om dit na te kijken. 

 

Het zou natuurlijk ook kunnen dat er iets anders speelt, maar via email contact met onze ondersteuning kunnen we dat verder bekijken om hoe dan ook de oorzaak te vinden. 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Jochemius
Nieuw lid
4 0 0

Hoi Maxime,

 

Ik heb al 2x een support gemailed naar Shopify maar antwoorden op e-mails daarvan kan niet eens.

KVK heb ik al lang ingevoerd. Ik denk dat het iets te maken heeft met de valuta's. Ik wil internationaal verkopen maar IDEAL accepteert in Nederland alleen Euro zei support. Maar dat klopt niet, ik volg een cursus en al die lui kunnen gewoon dollars als standaard en dan IDEAL met Shopify Payments doen als het goed is.

Als ik dit invul, kan ik ook alleen euro kiezen.

support7.jpg

 

Mijn email hier is hetzelfde als de Shopify e-mail. Als je de rechten hebt kijk dan aub op me store dat is prima.

Ik hoop op een snelle reactie.

 

Groeten,

Jochem

 

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Jochemius ,

 

Het spijt me om te horen dat het nog niet is gelukt om dit opgelost te krijgen. Het klopt dat de standaard winkelvaluta op het moment Euro moet zijn om met iDeal via Shopify Payments betalingen te accepteren. Hiernaast is het wel mogelijk om in Meerdere valuta's te verkopen met Shopify Payments. Zolang als Euro de standaardvaluta is, heeft dit geen invloed op jouw gebruik van iDeal via Shopify Payments.   

 

Ik heb in ieder geval je account onderzocht, en de reden gevonden dat iDeal via Shopify Payments nog niet actief is. Ik zal je straks een mail sturen, zodat we dit kunnen oplossen. Hou een oog op je inbox! 🙂

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Jochemius
Nieuw lid
4 0 0

Hey Maxime,

 

Ten eerste ik waardeer je hulp erg. 

Ten tweede, hoe kan ik reageren op die mail? Volgens mij is dat niet mogelijk omdat Shopify dat uitgeschakeld heeft. Weet je een goed alternatief?

 

Groeten,

Jochem

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hi Jochem, 

 

Als het goed is kun je reageren door zoals bij andere emails op de antwoordknop te klikken,  en zo te reageren op de email. Gebeurt er bij jou iets anders als je een reactie stuurt? Het zou de moeite waard kunnen zijn om dit na te vragen bij je e-mailprovider.

 

Ik heb het nagekeken met de desbetreffende afdeling en zie namelijk niets mis met je account, zoals een blokkering of iets dergelijks. Ik zou dus aanraden om even contact op te nemen met de ondersteuning van de email host, en in de tussentijd kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze Engelstalige ondersteuning. We zijn daar 24 uur per dag beschikbaar via telefoon en chat. 

 

Groeten, 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Jochemius
Nieuw lid
4 0 0

Beste Maxime,

 

Ik heb gisteren op je e-mail gereageerd met een ander e-mail adres. Hoe snel denk je te kunnen reageren?

Heb ondertussen mijn provider laten weten dat er iets niet goed gaat.

 

Groeten,

Jochem

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hey Jochem, 

 

Ik geloof dat het nu allemaal in orde is, maar stuur gerust nogmaals een email of een berichtje hier als je nog hulp nodig hebt. 🙂

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Ismail-Ivanov
Bezoeker
3 0 0
Hi Maxime,

Ik heb hetzelfde probleem als Jochem, alleen ben ik bij het opzetten van mijn shopify payments vergeten mijn KVK nummer in te voeren.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Met vriendelijke groet.
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Ismail-Ivanov (en eventuele andere verkopers met deze ervaring!),

 

De beste manier om dit zo snel mogelijk op te lossen het direct contact opnemen met onze ondersteuning. Hiermee kunnen we meteen al je instellingen nakijken om er zeker van te zijn dat er niets ontbreekt, en je betalingen kunt accepteren via al je gekozen betaalmogelijkheden. Het is een goed idee om ervoor te zorgen dat je contact opneemt via een e-mailadres dat is verbonden aan je winkel, zodat we het account kunnen bekijken. 🙂

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Roell
Toerist
8 0 0

Hallo,

Hier het zelfde probleem met de webshop van liliverde. Hij staat al aantal weken te wachten op afhandeling. Klanten kunnen niet via ideal betalen.

Graag ook hulp hier.

Gr Roell

Elice
Bezoeker
1 0 0

Hi Maxime, 

Ik heb hetzelfde probleem. Wat kan ik doen om mijn KVK goedgekeurd te krijgen zodat ik Ideal/Bancontact/Sofort kan gaan gebruiken. Ik had al contact met de amerikaanse (denk ik?) support tak, maar tot op heden geen oplossing. Ik hoor graag!
Dank voor je hulp alvast!

Lucanmondmasker
Bezoeker
1 0 0

Hoi hallo, ja ik heb dus het zelfde probleem ik wil me kvk toevoegen alleen dat kan niet?? hoe moet ik dit oplossen.... 

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Lucanmondmasker,

Maxime hier weer. 

De beste manier om dit zo snel mogelijk op te lossen het direct contact opnemen met onze ondersteuning. Hiermee kunnen we meteen al je instellingen nakijken om er zeker van te zijn dat er niets ontbreekt, en je betalingen kunt accepteren via al je gekozen betaalmogelijkheden. Het is een goed idee om ervoor te zorgen dat je contact opneemt via een e-mailadres dat is verbonden aan je winkel, zodat we het account kunnen bekijken. 🙂

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog