Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
ik kan ideal niet toevoegen hij zegt stel shopify payments in maar dat heb ik al gedaan. kan iemand me helpen
Hoi @charginglands ,
Maxime hier van Shopify!
Mag ik vragen of dit al is opgelost? Zou ik je anders kunnen vragen of het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde is als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en een kijkje nemen naar je betalingsproviders. Ik verwacht dat we dit in no time hebben opgelost!
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ik heb precies het zelfde probleem, kan iemand mij zo snel mogelijk helpen!
Hoi @Joey22,
De meest efficiënte manier om dit te laten bekijken is door contact op te nemen met onze Nederlandstalige ondersteuning. Als je anders voor mij wilt bevestigen of het emailadres dat je hier gebruikt hetzelfde emailadres is dat je gebruikt op je winkel, zal ik dit graag voor je bekijken.
Groeten, Maxime
Hoi @Joey22 ,
Ik zie dat iDEAL nu in orde is, maar laat het me weten als ik nog ergens anders bij kan helpen!
Groetjes, Maxime
Hi, ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Het emailadres dat ik gebruik voor dit bericht is hetzelfde van mijn winkel.
Hoi @LE1,
Bedankt voor je bericht.
Ik zal je straks een mailtje sturen, dan kunnen we proberen dit in orde te krijgen. 🙂
Groeten, Maxime
Ik zal deze thread nu sluiten. Omdat er meerdere oorzaken kunnen zijn dat iDEAL niet geactiveerd kan worden, is de beste en meest efficiënte manier om problemen met iDEAL set-up op te lossen door contact op te nemen met onze Nederlandstalige Ondersteuning. Op deze manier kunnen we de instellingen en ingevoerde gegevens bekijken om precies te zien wat er aan de hand is, en direct te beginnen aan mogelijke volgende stappen.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024