FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Iets verwijderen in de footer

Leselles
Nieuw lid
10 0 0

Ik merk op mijn website bij de vertaling van het frans en engels. Ik werk in het thema IMPULSE waar ik maandelijks voor betaal. Ook wil ik dat de klant bovenaan in het menu kan kiezen in welke taal ze de site wenst te bezoeken. Maar dit kan enkel via een betaalde app met automatische vertaling van shopify.

 

Dankjewel voor je feedback. Je mag ook altijd mailen naar info@leselles.be

 

Schermafbeelding 2022-06-08 om 18.01.32.pngdat er vermeld staat powered by shopify. Nu wil ik dit weg hebben. Waar kan ik dit doen? Bij de nederlandse versie staat dit niet.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Peter
Shopify Staff
88 33 21

Geslaagd.

Hi Leselles! 

 

Peter hier, van Shopify. Ik begrijp dat je een vraagje had over het verwijderen van de "Powered by Shopify" tekst in de voeter van je site. Daar ga ik mee helpen!

 

Het goede nieuws is, je kan deze makkelijk zelf verwijderen! Sterker nog, ik heb hier twee manieren voor; een standaard manier, en ééntje die ik in de support documentatie van het Impulse thema vond. 

 

1. Via de Taal Editor

 

Dit is de manier die wij eigenlijk aan iedereen aanraden, en heeft het voordeel dat je ook bijvoorbeeld de tekst aan kan passen in iets anders, en dat het zal blijven werken mocht je een ooit een nieuw thema willen gaan gebruiken. 

 

Ga naar Onlinewinkel > Thema's en dan bij je huidige thema naar Acties > Talen Bewerken. Zoek in de Language Editor op deze zin, en vul in het veld aan de rechterkant een enkele spatie in. Hierdoor blijft het veld leeg! Klik hier voor de hulpdocumentatie hierover.

 

 


2. Verwijder de code

 

 

Op de support pagina van het Impulse thema, zie ik dat ze voorstellen de code regel te verwijderen. In mijn ervaring is Archetype Themes een uitstekende ontwikkelaar, die altijd heel goede ondersteuning bieden, maar het is belangrijk duidelijk aan te geven dat er natuurlijk risico's verbonden zijn aan het wijzigen van code, en dat wij het om die reden voor onze eigen thema's niet aan zouden raden als het te voorkomen is.

Zorg er altijd voor dat je een reserve kopie van je thema hebt gemaakt voordat je in de code gaat werken. (Klik hiervoor bij Thema's op Acties > Dupliceren.) 



Ik hoor graag of dit heeft gewerkt, en hoe ons platform je tot nu toe bevalt!

Met warme groet,

 

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Peter
Shopify Staff
88 33 21

Geslaagd.

Hi Leselles! 

 

Peter hier, van Shopify. Ik begrijp dat je een vraagje had over het verwijderen van de "Powered by Shopify" tekst in de voeter van je site. Daar ga ik mee helpen!

 

Het goede nieuws is, je kan deze makkelijk zelf verwijderen! Sterker nog, ik heb hier twee manieren voor; een standaard manier, en ééntje die ik in de support documentatie van het Impulse thema vond. 

 

1. Via de Taal Editor

 

Dit is de manier die wij eigenlijk aan iedereen aanraden, en heeft het voordeel dat je ook bijvoorbeeld de tekst aan kan passen in iets anders, en dat het zal blijven werken mocht je een ooit een nieuw thema willen gaan gebruiken. 

 

Ga naar Onlinewinkel > Thema's en dan bij je huidige thema naar Acties > Talen Bewerken. Zoek in de Language Editor op deze zin, en vul in het veld aan de rechterkant een enkele spatie in. Hierdoor blijft het veld leeg! Klik hier voor de hulpdocumentatie hierover.

 

 


2. Verwijder de code

 

 

Op de support pagina van het Impulse thema, zie ik dat ze voorstellen de code regel te verwijderen. In mijn ervaring is Archetype Themes een uitstekende ontwikkelaar, die altijd heel goede ondersteuning bieden, maar het is belangrijk duidelijk aan te geven dat er natuurlijk risico's verbonden zijn aan het wijzigen van code, en dat wij het om die reden voor onze eigen thema's niet aan zouden raden als het te voorkomen is.

Zorg er altijd voor dat je een reserve kopie van je thema hebt gemaakt voordat je in de code gaat werken. (Klik hiervoor bij Thema's op Acties > Dupliceren.) 



Ik hoor graag of dit heeft gewerkt, en hoe ons platform je tot nu toe bevalt!

Met warme groet,

 

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog