FROM CACHE - nl_header

Ik kan al maanden niet inloggen en klantenservice reageert niet op emails

Opgelost
RW21
Nieuw lid
1 0 0

Zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben?

Ik heb een webshop waarvan ze zeggen dat ik de facturen niet heb betaald maar dat is gewoonweg niet waar. Nu heb ik ze een tijd geleden bewijzen gestuurd van alle betalingen die ik heb gedaan en nu hoor ik niks meer van de klantenservice...

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Goedgekeurde oplossingen
Jay
Shopify Staff
Shopify Staff
135 77 16

Geslaagd.

Hey @RW21

Jay hier van Shopfiy, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp. Ik begrijp dat je momenteel niet kunt inloggen in je Shopify-beheercentrum omdat er mogelijke onbetaalde facturen zijn verbonden met je webwinkel. Ik lees dat je wel onder de indruk bent dat je alle facturen hebt betaald. Ik kan je verwarring daarom goed inzien. Het is ook zeker niet de bedoeling dat er geen reactie wordt verstuurd op je e-mails! 

Zou je zo vriendelijk willen zijn om even contact met onze Nederlandstalige-ondersteuningsteam op te nemen? Wij helpen je namelijk graag even verder met dit probleem! Als je even binnen de Shopify contactpagina inlogt met je winkelgegevens, dan kunnen we gelijk zien over welke webwinkel dit gaat. Wij onderzoeken je vraag vervolgens grondig, en laten je precies weten hoe we dit recht kunnen zetten.

Alvast bedankt voor de moeite! 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Jay
Shopify Staff
Shopify Staff
135 77 16

Geslaagd.

Hey @RW21

Jay hier van Shopfiy, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp. Ik begrijp dat je momenteel niet kunt inloggen in je Shopify-beheercentrum omdat er mogelijke onbetaalde facturen zijn verbonden met je webwinkel. Ik lees dat je wel onder de indruk bent dat je alle facturen hebt betaald. Ik kan je verwarring daarom goed inzien. Het is ook zeker niet de bedoeling dat er geen reactie wordt verstuurd op je e-mails! 

Zou je zo vriendelijk willen zijn om even contact met onze Nederlandstalige-ondersteuningsteam op te nemen? Wij helpen je namelijk graag even verder met dit probleem! Als je even binnen de Shopify contactpagina inlogt met je winkelgegevens, dan kunnen we gelijk zien over welke webwinkel dit gaat. Wij onderzoeken je vraag vervolgens grondig, en laten je precies weten hoe we dit recht kunnen zetten.

Alvast bedankt voor de moeite! 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog