Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
In de winkel gebruiken we nu 1 tarief, terwijl dit er eigenlijk twee moeten zijn.
Zou iemand mij verder kunnen helpen, met hoe ik dit inricht zodat sommige producten met 21% worden berekend, en andere met 9% btw worden ber
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Marie30!
Je stelt een goeie vraag! Het is gelukkig mogelijk om meerdere Btw-tarieven in te stellen voor verschillende collecties, dus je kunt zowel een collectie met 21%- als een collectie met 9% aanmaken.
Als eerste is het belangrijk dat je een handmatige collectie aanmaakt voor de collectie waar je het Btw-laag tarief voor wilt instellen. Vervolgens is het ook belangrijk dat je Btw hebt ingesteld voor de EU. Zodra je dit hebt gedaan kun je de volgende stappen volgen om een Btw-overschrijving aan te maken voor de collectie:
Je kunt meer over het instellen van een nieuw Btw-tarief lezen in het 'Alternatieve belastingtarieven en vrijstellingen' hulpdocument. Mocht je hier verdere vragen over hebben dan kun je deze altijd opnemen binnen dit onderwerp. Ook kun je altijd contact met ons ondersteuningsteam opnemen en staan wij je ook graag via email ten hulp.
Groetjes!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Marie30!
Je stelt een goeie vraag! Het is gelukkig mogelijk om meerdere Btw-tarieven in te stellen voor verschillende collecties, dus je kunt zowel een collectie met 21%- als een collectie met 9% aanmaken.
Als eerste is het belangrijk dat je een handmatige collectie aanmaakt voor de collectie waar je het Btw-laag tarief voor wilt instellen. Vervolgens is het ook belangrijk dat je Btw hebt ingesteld voor de EU. Zodra je dit hebt gedaan kun je de volgende stappen volgen om een Btw-overschrijving aan te maken voor de collectie:
Je kunt meer over het instellen van een nieuw Btw-tarief lezen in het 'Alternatieve belastingtarieven en vrijstellingen' hulpdocument. Mocht je hier verdere vragen over hebben dan kun je deze altijd opnemen binnen dit onderwerp. Ook kun je altijd contact met ons ondersteuningsteam opnemen en staan wij je ook graag via email ten hulp.
Groetjes!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024