FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Infomailbox bij strato, ontwerp van website bij shopify

Infomailbox bij strato, ontwerp van website bij shopify

bloww
Bezoeker
1 0 0

Goedemiddag!

Ik heb een vraag over het volgende:

Onlangs ben ik begonnen met de ontwikkeling van mijn website via shopify. Nu kom ik op het punt dat ik een infomailbox wil voor mijn klanten. Echter, kwam ik tot de ontdekking dat dit via shopify niet mogelijk is (als dat klopt overigens). 

Nu was mijn idee dus om via Strato en mailbox aan te maken en via Shopify mijn website te blijven beheren/ontwikkelen/stylen. Strato heeft aangegeven dat dit mogelijk is als ik mijn domeinnaam van Shopify verhuis naar Strato en een koppeling bij Strato naar Shopify maak. Hiervoor heb ik een verhuiscode nodig, maar hoe kom ik hieraan?

Vraag: 
Zit ik goed met mijn theorie? Of werkt dit toch anders? Hier ben ik graag zeker van, voordat ik alles verhuis en daarmee iets stoms doe. 

Daarnaast wil ik dus ook graag weten, indien mijn plan juist is, hoe ik aan de verhuiscode kom? Ook dit kan ik nergens vinden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Bij voorbaat dank!

0 ANTWOORDEN 0