Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hoe draai ik een overzicht uit van mijn inkomsten inclusief BTW, voor de belastingaangifte? Weet iemand dat?
Hi Mohamed,
Peter hier, van Shopify Support. De makkelijkste manier om een overzicht uit te draaien van uw volledige verkoop is het totale verkoop rapport en het Belastingrapport. Meer specifieke rapporten over uw inkomsten, kunt u vinden bij uw betaalprovider. Als wij dit bijvoorbeeld zijn (Shopify Payments), dan kunt u deze vinden onder Instellingen > Betalingen > Shopify Payments > Uitbetalingen en dan de knop "Documenten". Hier kunt u een overzith downloaden dat precies aangeeft wat uw inkomsten waren (maar dan zonder de BTW). U kunt vervolgens het totale verkoop rapport en het Belastingrapport combineren met uw uitbetalingen. Hoe dit precies gedaan moet worden verschilt per winkelier, en is niet iets waar wij mee kunnen of mogen helpen, omdat dit natuurlijk wettelijke implicaties heeft waar wij niet voor getraind zijn. Voor verdere assistentie met boekhouding, zou ik daarom adviseren contact op te nemen met een accountant of andere belastingtechnische adviseur, die bete gepositioneerd zijn om u hier verder mee te helpen.
Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!
Peter | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024