FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Instagram domein werkt niet bij het taggen van producten

Opgelost

Instagram domein werkt niet bij het taggen van producten

Inscendia
Bezoeker
2 1 0

HELP!

Mijn facebook en instagram shopping winkel zijn beide actief, echter lukt het mij niet om producten te taggen in mijn posts. Ik krijg dan de volgende melding te zien en ik snap gewoon niet wat ik fout doe;

KAN IEMAND MIJ HELPEN?

IMG_0474 2.PNG

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Inscendia
Bezoeker
2 1 0

Geslaagd.

Hi !

Het is gelukt!

Ipv www.websitedomein.nl moet ik de www. weglaten bij het maken van mn instagram shopping. In mijn geval dus niet www.inscendia.nl maar inscendia.nl

Hopelijk helpt dit!

Groet, ilana

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Colette77777
Bezoeker
2 1 0

Geslaagd.

Wat fijn! Maar bij mij nog niet opgelost.

Waar precies heb jij die domeinnaam aangepast? In handelsbeheer van Meta denk ik, maar waar precies......kon jij gewoon ipv www.inscendia.nl naar inscendia.nl veranderen?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5

Colette77777
Bezoeker
2 1 0

Hoi!

ik kan je helaas niet helpen, ik heb precies hetzelfde sinds gister. 

Dat was wel nadat ik een nieuwe domeinnaam had gekoppeld aan mijn Shopify winkel. 

Ik hoop dat iemand hier jou (en wellicht dus ook mij ;-)) verder kan helpen!

Inscendia
Bezoeker
2 1 0

Geslaagd.

Hi !

Het is gelukt!

Ipv www.websitedomein.nl moet ik de www. weglaten bij het maken van mn instagram shopping. In mijn geval dus niet www.inscendia.nl maar inscendia.nl

Hopelijk helpt dit!

Groet, ilana
Colette77777
Bezoeker
2 1 0

Geslaagd.

Wat fijn! Maar bij mij nog niet opgelost.

Waar precies heb jij die domeinnaam aangepast? In handelsbeheer van Meta denk ik, maar waar precies......kon jij gewoon ipv www.inscendia.nl naar inscendia.nl veranderen?

sharonjoan
Bezoeker
1 0 0

Ik kom er ook niet uit waar ik dit kan aanpassen.. Heb jij het inmiddels al gevonden?

Stanvanvliet14
Toerist
11 0 1

Je moet in Facebook handelsbeheer --> instellingen --> bedrijfsmiddelen. Daar instagram loskoppelen en opnieuw koppelen. Geef je url in zonder www ervoor.