Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
HELP!
Mijn facebook en instagram shopping winkel zijn beide actief, echter lukt het mij niet om producten te taggen in mijn posts. Ik krijg dan de volgende melding te zien en ik snap gewoon niet wat ik fout doe;
KAN IEMAND MIJ HELPEN?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Geslaagd.
Wat fijn! Maar bij mij nog niet opgelost.
Waar precies heb jij die domeinnaam aangepast? In handelsbeheer van Meta denk ik, maar waar precies......kon jij gewoon ipv www.inscendia.nl naar inscendia.nl veranderen?
Hoi!
ik kan je helaas niet helpen, ik heb precies hetzelfde sinds gister.
Dat was wel nadat ik een nieuwe domeinnaam had gekoppeld aan mijn Shopify winkel.
Ik hoop dat iemand hier jou (en wellicht dus ook mij ;-)) verder kan helpen!
Geslaagd.
Geslaagd.
Wat fijn! Maar bij mij nog niet opgelost.
Waar precies heb jij die domeinnaam aangepast? In handelsbeheer van Meta denk ik, maar waar precies......kon jij gewoon ipv www.inscendia.nl naar inscendia.nl veranderen?
Ik kom er ook niet uit waar ik dit kan aanpassen.. Heb jij het inmiddels al gevonden?
Je moet in Facebook handelsbeheer --> instellingen --> bedrijfsmiddelen. Daar instagram loskoppelen en opnieuw koppelen. Geef je url in zonder www ervoor.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024