FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Instellingen automatische orders in Shopify ism Webshopimporter en EDC Wholesale

Instellingen automatische orders in Shopify ism Webshopimporter en EDC Wholesale

Missmeau
Bezoeker
1 0 0

Dag,

op de een of andere manier lukt het niet om automatische orders in orde te krijgen. Ik heb een dropshipping winkel, maak gebruik van Webshopimporter en wil automatisch bestellen bij EDC Wholesale.

Zowel Webshopimporter als EDC zeggen dat de instellingen bij hen goed staat. 

Nu lees ik in de stappen van Shopify het volgende:

Een fulfilmentservice activeren

Stappen:

1. Ga in het Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Verzending en bezorging.
  1. Klik in het gedeelte Verwerking van gepersonaliseerde bestellingen op Fulfilmentservice toevoegen.
  2. Voer in het formulier de volgende gegevens in: Naam & E-mail

3. Klik op Opslaan.

Moet ik dit doen? En zo ja, welke naam en email moet ik dan invullen?  

Ik heb de vraag ook al gemaild naar support van EDC maar nog steeds geen reactie. Wellicht is er hier iemand die me met dit specifieke probleem verder kan helpen.  Alvast dank! 

0 ANTWOORDEN 0