FROM CACHE - nl_header

Java script

Veeren73
Bezoeker
3 0 0

Goedemiddag,

 

Ik heb Mollie (Ideal) geinstaleerd en wil dat testen. Bij het laatste deel van het afrekenen krijg  ik dan onderstaande melding om een aanpassing te doen in het javascript. Ik heb gekeken maar ik weet niet waar ik dit moet aanpassen? Iemand de oplossing?

 

Probleem met paginaomleiding

 

"Het lijkt erop dat deze pagina wordt omgeleid naar een pagina die niet compatibel is met deze editor. Om ervoor te zorgen dat uw omleiding de bewerkingservaring niet verstoort, vervangt u window.location.href = met window.top.location.href = in het JavaScript van uw thema via hier."

 

8 ANTWOORDEN 8

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Veeren73 ,

 

Dit is Maxime hier van Shopify!

 

Het klinkt alsof je het afrekenproces probeert te testen via de thema-bewerker, klopt dat? De kassa niet toegankelijk via de thema-bewerker, dus dit is niet de beste manier om iDeal te testen. Gelukkig heb ik Deze gids van Mollie kunnen vinden, met de juiste stappen om de betaalmethode (en webhook) te testen om te zien of alles goed werkt. 

 

Ik hoop dat dit helpt!

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Veeren73
Bezoeker
3 0 0
Hoi,

Ja klopt ik deed dit in Thema bewerking, moet ik om te testen ook de webshop live zetten/ Nu is deze nog achter wachtwoord verborgen dus niet zichtbaar

SophieU
Nieuw lid
4 0 0

Hoi,

 

Is het bij jou ondertussen gelukt, ik heb net hetzelfde probleem.

 

Mvg Sophie

Veeren73
Bezoeker
3 0 0
Hoi,

het heeft te maken met de instellingen van de API key / Test key.

https://help.mollie.com/hc/nl/articles/214041689-Hoe-kan-ik-de-betaalmethodes-en-webhook-testen-op-m...

Ik ben zelf inmiddels al weer gestopt met mijn website

groet

SophieU
Nieuw lid
4 0 0

Gaat jammer genoeg nog steeds niet als ik verander naar de test key.  Er blijf opkomen dat ik iets in het javascript moet aanpassen, maar vind dit precies niet terug.

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @SophieU,

 

Maxime hier weer. 🙂

 

De thema-bewerker kan niet worden gebruikt om een betaalmethode te testen. Hiervoor zou je op de webshop zelf het afrekenproces moeten doorlopen. Je kunt Deze gids uit ons Hulpcentrum volgen om een testbestelling te plaatsen. 

 

Anders kun je ook de daadwerkelijke betaaloptie kiezen om te zien of je wordt doorgestuurd naar de Mollie check-out. Als er geen foutmeldingen naar voren komen zoals "Unknown Merchant Account", dan verwacht ik dat de gateway zonder probleem zal werken wanneer klanten bestellingen willen plaatsen. Als je wel een foutmelding te zien krijgt,  dan kun je het beste nakijken of je de juiste gegevens hebt ingevoerd bij het integreren van Mollie. Meestal is de oorzaak van de foutmelding een fout in de Mollie accountgegevens. 

 

Groeten, Maxime

 

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

SophieU
Nieuw lid
4 0 0

Goeiemiddag,

 

Bij  Mollie zowel met testid als met liveid geprobeerd maar toch blijf ik de foutmelding krijgen van unknow merchant account.

 

Waar zou het probleem zich nog kunnen bevinden aub?

 

Alvast bedankt

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @SophieU,

 

Als alle gegevens juist zijn dan is het een goed idee om contact op te nemen met de Ondersteuning van Mollie. Dit is omdat dit een gateway is van een derde partij, en wij daarom minder inzicht hebben in wat er precies aan de hand is. Hopelijk kunnen zij de oorzaak hiervan vinden.

 

Als je gebaseerd bent in Nederland en voldoet aan de Shopify Payments voorwaarden, kun je ook overwegen om in plaats van iDEAL via Mollie, iDEAL via Shopify Payments te gebruiken. 

 

Met Shopify Payments kun je Verkopen in meerdere valuta's, en je bestellingen en uitbetalingen in een plek beheren binnen je Shopify Admin.  Shopify Payments is ook PCI-compatibel en ondersteunt 3D Secure-checkouts. Neem een kijkje op Ons Hulpcentrum om meer te lezen over Shopify Payments.

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog