FROM CACHE - nl_header

Je verbinding is niet privé (SSL certificaat)

Romy2608
Bezoeker
1 0 0

Hallo, 

Al geruime tijd krijg ik de melding je verbinding is niet privé als ik mijn site wil bezoeken. Ik heb contact gehad met de domeinbeheerder en alle instellingen gecontroleerd en volgens hun staat alles goed. 
Ik heb ook geen AAAA records oid erin staan dus dat kan het niet zijn. Zag in andere berichten dat het certificaat soms een duwtje in de rug nodig heeft? Is dat in dit geval ook zo?


Het gaat om de winkel: www.winkelinstijl.nl 

Ik hoor het graag!
Alvast bedankt, 

Romy2608_0-1610144496098.png

 

6 ANTWOORDEN 6

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Romy2608,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik zal dit graag voor je onderzoeken, en kan dit het beste doen als ik even naar je account kan kijken. Mag ik je vragen om me even een privébericht te sturen met je myshopify.com URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Hiermee kan ik een kijkje nemen en zien of ik nog iets kan doen om het SSL-certificaat aan je winkel uit te rijken. 

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

TreesJewel
Toerist
6 0 2

Beste Maxime,

Ik heb precies hetzelfde probleem en ben al weken bezig om het op te lossen. Ondertussen zie ik minder verkeer in mijn webshop. Vanuit Shopify HelpDesk heb ik de  aangereikte handelingen verricht zoals de updates van de Browser gecontroleerd, de DNS cache gewist. Zij verwijzen mij door naar de Community. Ik vind het ook best jammer dat je niet kunt bellen met Shopify.

Ik heb met de domeineigenaar ( GoDaddy) gebeld in Engeland, daar is een scan gedaan en is alles in orde. Zij verwees toch naar Shopify. 

Het is een vreemd probleem. Soms werkt heel wel goed met Google Chrome, maar meestal niet. Met Mozilla is er geen enkel probleem en met Edge ook iets minder, lijkt het. Het lijkt wel of op de smartphones de foutmeldingen vaker voorkomen dan op een PC. Ik kan zelf wel probleemloos op mijn Ipad en PC naar mijn eigen website, maar niet via de Smartphone.

Ik las ergens iets over een AAAA record, maar ik heb geen verstand van verder en durf niet zomaar iets te gaan proberen. Is hier iemand die mij kan helpen?

Het gaat om deze shop www.treesjewel.com

Alvast super veel dank voor de hulp!

Groeten

Trees

Jay
Shopify Staff
207 105 21

Hey @TreesJewel!

Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor je reactie op mijn collega Maxime haar bericht. 

Ik heb even een kijkje genomen naar je webwinkel. Ik zie dat er verder een beveiligde verbinding is tussen je domein en je webwinkel (zie onderstaande afbeelding).

02-55-22445-21344 

Dit doet me denken dat je in de tussentijd met succes je DNS-instellingen hebt weten in te stellen, klopt dit? Zo ja, helemaal top! Mocht je hier echter wel nog vragen over hebben, zou je dan eventueel een voorbeeld kunnen opnemen in een antwoord (zoals bijvoorbeeld een screenshot)? Zo kan ik dit wat grondiger voor je onderzoeken.

Groeten, Jay

Ps. Toen ik me trouwens op je webwinkel bevond, heb ik even een kijkje genomen naar je producten. Je producten zijn echt super uniek en mooi! Het zou een leuk idee kunnen zijn om wat Product Reviews toe te voegen aan je product-pagina's zodat je klanten wat feedback kunnen achterlaten. Dit kan namelijk vertrouwen vestigen bij toekomstige klanten, wat goed zal helpen met de verkopen! 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

TreesJewel
Toerist
6 0 2

Beste Jay,

Hartelijk dank voor je reactie. Heel toevallig is ongeveer een uur voordat jij reageerde het probleem opgelost door je collega via jullie Helpdesk. Het heeft wel wat lang geduurd voor dat het probleem gevonden was maar ik ben nu erg blij dat het opgelost is. Fijn dus dat je reageert. Ik ben blij te lezen dat je positief bent over mijn webshop en  de artikelen. Ik zal kijken naar je suggestie voor reviews. Ik zie veel verschillende apps. Welke zou je aanbevelen?

Met vriendelijke groet

Trees

Jay
Shopify Staff
207 105 21

Hey @TreesJewel!

Super dat het met behulp van onze Ondersteuningsteam is gelukt om dit probleempje op te lossen!

Ik kan de door-Shopify-ontwikkelde Product Reviews app zeker aanbevelen. Dit is een gratis app die het mogelijk maakt om feedback achter te laten, zowel als het implementeren van een sterrensysteem zodat je klanten via deze manier je producten kunnen beoordelen. Je kunt meer over de Product Reviews app lezen in onze Product Reviews hulpartikel.     

Hier zijn nog wat apps die dit verder mogelijk maken:

Ik nodig je ten slotte ook zeker uit om zelf even een kijkje te nemen op onze Shopify App Store om ervoor te zorgen dat je een app kiest die perfect bij je bedrijfsdoelen past. 🙂

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Reeno
Bezoeker
1 0 0

I've got the same problem! Can anybody help me?