Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Ik heb precies hetzelfde probleem als hieronder is gemeld en ben al weken bezig om het op te lossen. Ondertussen zie ik minder verkeer in mijn webshop. Vanuit Shopify HelpDesk heb ik alle aangereikte handelingen verricht zoals de updates van de Browser gecontroleerd, de DNS cache gewist en wat ik kan ook gedaan. Zij verwijzen mij door naar de Community.
Ik heb met de domeineigenaar ( GoDaddy) gebeld in Engeland, daar is een scan gedaan en is alles in orde. Zij verwees toch naar Shopify.
Het is een vreemd probleem. Soms werkt heel wel goed met Google Chrome, maar meestal niet. Met Mozilla is er geen enkel probleem en met Edge ook iets minder, lijkt het. Het lijkt wel of op de smartphones de foutmeldingen vaker voorkomen dan op een PC. Ik kan zelf wel probleemloos op mijn Ipad en PC naar mijn eigen website, maar niet via de Smartphone. Soms lijkt het goed te gaan maar dan na 4 keer komt de melding weer. Ik word er echt niet goed van want zo gaan klanten geen bestellingen plaatsen.
Ik las ergens iets over een AAAA record, maar ik heb geen verstand van verder en durf niet zomaar iets te gaan proberen. Is hier iemand die mij kan helpen? Ook als ik er voor moet betalen want dit moet opgelost worden!
Het gaat om deze shop www.treesjewel.com
Alvast super veel dank voor de hulp!
Groeten
Trees
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024