FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Jonge AI ondernemer (25) zoekt ervaren e-commerce ondernemers voor kenniswisseling!

Jonge AI ondernemer (25) zoekt ervaren e-commerce ondernemers voor kenniswisseling!

jelmer825
Nieuw lid
4 0 0

Hey e-commerce Nederland,

Mijn naam is Jelmer, ik ben 25 jaar en jonge ondernemer. De afgelopen vijf jaar heb ik met mijn twee compagnons een AI-Agency gerund en nu is het tijd om een eigen AI-product te ontwikkelen.

We automatiseren DTC e-commerce met autonome AI-agents, te beginnen bij het automatiseren van de klantenservice.

We zijn momenteel druk bezig met het ontwikkelen van een minimum viable product (MVP). Om zo veel mogelijk waarde toe te voegen aan deze MVP zou ik graag eens bij e-commercebedrijven meekijken in de klantenservice-keuken.

Zou jij openstaan om eens te vertellen hoe je je klantenservice nu aanpakt en tegen welke uitdagingen je aanloopt? Ik zou het enorm waarderen als dit mogelijk is.

In ruil kan ik uiteraard een gratis consult geven op het gebied van AI.

Met vriendelijke groet,
Jelmer

2 ANTWOORDEN 2
jelmer825
Nieuw lid
4 0 0

Hey man,

Thanks for your response! Let's connect on x: https://x.com/jelmerhilhorst

jelmer825
Nieuw lid
4 0 0

Hi Renow,