Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hey e-commerce Nederland,
Mijn naam is Jelmer, ik ben 25 jaar en jonge ondernemer. De afgelopen vijf jaar heb ik met mijn twee compagnons een AI-Agency gerund en nu is het tijd om een eigen AI-product te ontwikkelen.
We automatiseren DTC e-commerce met autonome AI-agents, te beginnen bij het automatiseren van de klantenservice.
We zijn momenteel druk bezig met het ontwikkelen van een minimum viable product (MVP). Om zo veel mogelijk waarde toe te voegen aan deze MVP zou ik graag eens bij e-commercebedrijven meekijken in de klantenservice-keuken.
Zou jij openstaan om eens te vertellen hoe je je klantenservice nu aanpakt en tegen welke uitdagingen je aanloopt? Ik zou het enorm waarderen als dit mogelijk is.
In ruil kan ik uiteraard een gratis consult geven op het gebied van AI.
Met vriendelijke groet,
Jelmer
Hi Renow,
Where can we connect?
Hope to hear from you
Kind regards,
Jelmer
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024