FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Kan geen domein kopen

Kan geen domein kopen

glowinggoddess
Bezoeker
1 0 0

hallo!

Ik probeer al een paar dagen achter elkaar een domein naam te kopen maar het geeft steeds een foutmelding dat er een fout is opgetreden bij het registreren en dat ik het opnieuw moet proberen?

Als ik verder op kopen klik krijg ik "deze naam is al in gebruik" terwijl hij aangaf dat hij beschikbaar was.

Kan iemand mij helpen?

Dankuwel

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je vraag. Omdat dit soort domeinvragen accountspecifiek zijn, is het lastig om ze te beantwoorden op onze Community. Het is daarom beter om direct contact op te nemen met de Shopify Ondersteuning. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welk account je vraag gaat, zodat we je kunnen authenticeren voor dat account. We staan klaar om samen met jou je vragen te onderzoeken! Ik wil je ook aanraden deze blogpost te lezen over hoe we je kunnen helpen bij het beantwoorden van vragen. Hier wordt ingegaan op de ondersteuningstypes die we bieden op Shopify en hoe je het beste gebruik kunt maken van de Community!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog